2011年4月27日星期三

彼思動畫25年展覽




上星期六去左睇「彼思動畫25年」展覽,排左半個鐘先買到飛入場!!

2011年4月25日星期一

復活節假的第四日@2011




最後一日復活節假,我地無去其他地方了!!因為阿女要做功課啊!!不過都有出去食午餐,同順路睇左套幾有意義既街頭話劇.

2011年4月24日星期日

復活節假的第三日@2011

復活節假既第三日,朝早爺爺嫲嫲入黎飲茶兼睇BB!!今日BB可能扭眼訓,個個一上手抱就喊,結果姑姐一拍拍屁股,好快就訓着左....咁我地都出發去第二度玩囉!!




2011年4月23日星期六

復活節假的第二日@2011

復活節假既第二日,阿女先要去太古練芭蕾舞考試,食完山頭火原本諗住去睇Lego展,點知多人都不堪,所以就轉戰去沙田喇!!




2011年4月22日星期五

復活節假的第一日@2011




今年既復活節,剛好測完験,可以盡情咁玩!!朝早睇場戲「森美海底歴險記」,劇情雖然較平淡,但3D立體感比之前睇既都好強啊!!之後就去西九海濱長廊踏單車.

2011年4月20日星期三

S.I.C. Vol.57 – 幪面超人W CYCLONE JOKER XTREME




上篇介紹完CJ,今篇繼續CJ-X.換裝的配件如下.除本身骨架外,其餘全部是新件,換裝的過程亦不算太過複雜.

2011年4月18日星期一

S.I.C. Vol.57 – 幪面超人W CYCLONE JOKER




繼電王後,自己第二喜愛的平成拉打 :「幪面超人W」終於SIC.起初未公佈時還擔心需要買9盒才可玩齊整個W系列.誰知今次SIC除了可轉換成CJCJX兩個form,還可分割兩邊,及配合六月推出的Vol.58自由重組9form.SICW迷絶對是好消息!!好了,現在便先介紹幪面超人W的最常出現形態 Cyclone Joker!!

2011年4月16日星期六

辯論比賽




今年阿女入選左學校既辯論隊.今日負責做主辯去協恩打比賽,為左今次比賽,佢地成個星期留校到六~七點練習,雖然最後結果係輸左,但過程中都學到唔少野既!!下次再努力吧!!

2011年4月14日星期四

[PSP] – 第二次超級機械人大戰Z 破界篇

早兩日先完成埋G Gen Hell Level,時間啱啱好,而家可以完全投入機戰Z破界篇.今次因為行貨,Game未出時個個話炒到上八字頭,到尋日正式發售,貨多到水浸,限定版六字頭已有交易,(今日更回落到五字尾),自己當然是第一日入手啦!!不過真係有少少赤,印象中呢隻都算係手頭上最貴既PSP Game了.不過見係機戰,豪俾你啦!!

今次限定版内容有收藏box一個,上集超級機械人大戰Z既資料集同特典Theme DL Code!!




2011年4月11日星期一

HGUC - Unicorn Gundam (劇場限定 NT-D 透明珍珠白Ver.)




已超過十年没接觸模型了,原因是阿女出世後,實在不宜在家噴油上色,所以對模型的熱情漸漸冷卻.直到C3時入手這盒HGUC Unicorn Gundam,,看其分件可以完全不用著色,合乎我不能上色的要求,加上看著那有如縮了水的Robot魂版本,終於在上週六打少一晩無雙六,用兩三個鐘「齋」完成!!

2011年4月10日星期日

Grade 4 練習




今晩要去太古練習芭蕾舞準備考Grade 4,未跳前先去和民醫吓個肚先!!

2011年4月5日星期二

去 The One 飲茶




今朝去左睇早場「儍密歐與茱麗葉」,都幾搞笑既!!跟住約埋公公婆婆,舅父同表姐一家去The One 20/F 既 「迎 Joyous One 」飲茶,坐正窗口位,景觀一流,點心都幾多款揀,味道都唔差架!!

2011年4月4日星期一

兒童節




送俾阿女既兒童節禮物!!!其實無論是否兒童節,只要有禮物收,有玩具玩,小朋友自然就會好開心啦!!!(咁我果份呢....)

2011年4月3日星期日

終於有得鬆一鬆

近排阿女真係忙得好交關!!!先要應付長笛音樂比賽,跟住係學校測驗,再黎又要連交兩幅畫,所以已連續兩個星期日都無去過街!!到今日終於可以抖一抖,去沙田拜姑婆同行吓街喇!!!