2011年5月31日星期二

超合金魂 GX-59 – 未來合體 Daltanious (Part I)




提到「金毛獅王」這名字,除聯想到金庸小説的謝遜外,亦記得是小時候最愛看的機械人動畫「太空保衛團」. 當年那盒可合體的超合,是毎一個小男孩夢寐以求的玩物,但一盒幾百元的玩具,並不像現在般毎個家庭都可負擔,以致「金毛獅王」成為了一大批七八十後的怨念品.所以當Bandai宣佈重新推出超合金魂時,不論訂購及現貨,均出現有如GX-40六神合體的熱鬧情況!!

2011年5月28日星期六

第二次辯論




今次辯題以阿女正方果邊的確係無得打,仲有佢地比賽時既態度明顯比上次差,所以結果都係輸....希望佢地可以吸收多D經驗,下次再努力認真D啦!!!

2011年5月25日星期三

Robot魂 (Side MS) – Gundam Avalanche Exia




可能因為鍾意後期OO Raiser和七劍那種加強了裝甲感的設定,縱使Robot魂盒Gundam Exia跳樓好平(經常在衰記開倉見到),但一直都忍著不買,原因是自己比較喜歡外傳那台厚甲的雪崩Exia,近日Robot魂終於推出,所以亦一出即入即開盒呢!!

2011年5月22日星期日

福丼@青衣城

見青衣城新開左間食日本菜既食肆「福丼」,今晩一於去試吓!!




2011年5月21日星期六

SIC W 淨骨架




今日行過皆旺四眼,見有得賣W個淨骨架(包骨架,腰帶及膊位)用料用返原裝膠件,價錢只係比淘寶貴廿幾,又ok喎!!而家可以display哂兩個form啦!!

2011年5月18日星期三

GFFN – Full Armor Unicorn Gundam




初初Gundam Fix系列出時,自己也有買過幾盒玩如(元祖,Z Plus,X1,EX-S),但後來因要搬屋,没地方安置,所以送哂俾朋友就没再買了.今次再次玩此系列,一來是因為中左UC,二來十分鍾意玩多配件的玩物,再加上衰記開倉價,所以又多一台Unicorn Gundam收藏了!!

2011年5月16日星期一

Grade 4 考試




今日阿女要提早放學,去太古考芭蕾舞Grade 4考試.考試期間發生左小小意外,阿女對鞋條絲帶跳跳吓斷左,好彩剛剛開始無耐,考官又好好人,即時叫暫停,俾阿女連返好至繼續考試!!

2011年5月15日星期日

舅父帶我去睇樓

今朝一早就要起身,去新浦崗考評局参加「Pearson Test」既Oral Test,考完出黎阿女話有少少深,但都應該係同組五人中第二好表現果個.(但其實份巻之前已出過,亦有Past Paper ,怪就怪唔肯再努力D,唔係表現應該再好D)




2011年5月11日星期三

魂Shop限定 - S.I.C. 幪面超人Diend




一心以為今次盒限定S.I.C. Diend會和之前盒SHFSIC New電王一樣水浸,大安旨意没訂等現貨,但到貨當日,多得Johnson兄的留言,發覺今次貨源真的好少,於是放工去旺角一轉,結果成個旺角得兩間鋪有現貨,雖然價錢比訂價貴,但仍是可接受地歩,所以都二話不説買入了!!(好彩早買,現在拍賣場個價又貴了幾十…)

2011年5月8日星期日

Happy Mothers Day@2011




今年母親節除左例牌朝早夜晩同爺爺嫲嫲飲茶食飯外,就梗係人人輪流玩BB啦!!今日BB表妹好合作,個個抱都冇say no,好開心啊!!

2011年5月7日星期六

Ava 生日@EL CID Spanish Restaurant

今日係Ava既牛一,原先一早book左位入赤柱食德國豬手,但諗過係赤柱食完返黎屋企既路程十分遠,以我呢個唔係咁搭得長途車黎講,食到飽一飽隨時空肚落返車....所以就尋晩book過第二間,去銅鑼灣食街間EL CID Spanish Restaurant食西班牙菜!!

頭盆先黎一個西班牙風腿多士,風腿加上蕃茄蓉味道好match!!




2011年5月3日星期二

S.H.Figuarts – 幪面超人New電王 Strike Form (Trilogy Ver.)




老實説,我初初留意New電王,並不是來自他的造型,而是它那盒炒到過千的Yahoo Japan限定SHF.到後來追看它有份演出的劇場版,雖然對其有愛,但亦很理智没有高追那盒限定版,不知是不是連日本都對New電王的需求也很大,所以笨大便決定重新製作這盒新版,以一解各電王fans的心結呢!!

2011年5月1日星期日

終於都Phone埋一份




見有新色出,加上本身個合約用埋今個月到期,終於同Ava一人一部,phone埋一份!!