2011年11月26日星期六

拆解「11・26 ; 12・23」

之前留下「1126 ; 1223密碼,答案就係Sony PSP後繼機 PS Vita1126號開始預訂,1223號正式發售!!!

2011年11月24日星期四

[PS3] – 聖鬪士星矢戰記


尋日隻聖鬪士星矢戰記終於依時推出,偸跑.各大game場都頗多人問價同圍觀.我自己原本都想訂限定,但唔係話得訂,就開個血盤大口價出黎,把鬼火訂隻普通版算,$480!!但傳聞行限派多左少少貨,所以尋日個價只屬小炒,大約11xx-15xx不等,之前話千八至兩金牛咁誇,其實攞個中位數13xx,減返隻game盒神話大約九魚,就算將來魂shop玩野,重出五小強舊青銅黄金版,個價都只會差大約兩三魚,呢個差價俾黎可以早玩同多個DLC,OK可接受啦!!

2011年11月22日星期二

水貼地獄進行中


近日喪誌update情況減慢,一來Batman Arkham City,(聽日輪到星矢,下星期輪到Gundam Extreme VS,仲有Monster Hunter 3G,救命呀!!)再撞阿女考試,已經週身唔得,早兩日仲自掘墳墓,走去玩水貼地獄,而家至貼左上半身,仲有排貼呀!!

2011年11月20日星期日

提早來的芝士日

因為下星期阿女要考試,所以邊度都唔洗去,芝士日只好提早慶祝!!

2011年11月15日星期二

S.H.Figuarts – 幪面超人亞馬遜 Amazon

S.H.Figuarts今次重新推出榮光之十人,但不是順序地出,來到第二彈竟然是幪面超人亞馬遜.話説亞馬遜是幪面超人中最突出造型亦不為過.蜥蝪般的外型,粗野的戰鬥方式,除為他帶來「狂野的騎士」稱號外,亦令特攝迷留下很深刻的印象.


2011年11月8日星期二

魂Shop限定 - S.H.Figuarts 幪面超人 RISING IXA


趁着無記播映的幪面超人Kiva接近尾聲,介紹劇中第二拉打IXAFinal Form: RISING IXA.論人氣,RISING IXA均不及普通型態的Save Mode Burst Mode,原因可能是普通型態的聖騎士造型實在太過特別,以至這個昇華型態變得平平無奇.我自己就比較喜歡昇華版,始終是對Final Form有情意結呢!!

2011年11月6日星期日

公公生日@2011




尋日我地由朝忙到晩!!阿女朝早先去興趣班畫畫,之後我地就出中環食個M,再帶阿女去蘋果店玩.