2007年10月21日星期日

超多人既迪士尼黒色世界


 為阿女預祝生日,一早就決定左19號晩去迪士尼.原本懷著興奮既心情出發,點知一去到欣澳站,即時心情一沈.

好多人呀!!係成個月台都係人,架地鐡重迫過返工!!阿女當然無為咁既情況影响心情啦!!重好開心話要快D入場添!!












排左兩個字終於係6點25分入場.


入場後即去攞巴斯光年fastpass,之後走左去玩小飛象.結果排左差吾多7個字.玩完已經到巡遊時間,個巡遊真係好好睇!!阿jack架車好大
,怪博士架車好靚!!正!!














睇完巡遊用9秒9速度跑去玩小熊維尼.


跟住夠鐘玩巴斯光年,我同阿女一架,Ava就負責影相!!







食左小小野又夠鐘睇煙花啦








又係9秒9速度跑去排[幸會史迪仔],排左成半個鐘先入到場睇,但真係値得去.個史迪仔講D gag 好鬼搞笑
之後走去玩旋轉木馬都差0吾多十點半.


因為之前都無諗住玩鬼屋,所以無專登去排.但係無同卡通人物影相就真係有D失望
不過0吾緊要啦!!阿女玩得開心咪得囉
玩完木馬就周圍影吓相,shopping.到十二點先至走
結束呢個又奇妙又好玩既旅程.
















P.S. 係版面放左個夜光鬼魅巡遊,歡迎收看


4 則留言:

  1. 我都係果晚去,雖然超多人,但至緊要係D細路超開心。 巡遊的亞Jack 真係好靚好有氣氛,超正!

    回覆刪除
  2. 咁你有冇入到鬼屋呀~~

    回覆刪除
  3. 你就好啦可以shopping, 我一樣野都買唔到呀~真係冇陰公囉

    回覆刪除
  4. 但我想買果件阿jack t-shirt無size,得small size!

    回覆刪除