2007年11月30日星期五

超合金 GD-17 大鐵人 17






大鐡人17號絶對係特攝片中的經典,到現在自己仍記得它和弟弟18號的對決呢!!

這超合金差不多收藏了七年,一直將它放在櫃内.近日心血來潮拿出來玩,結果發現其自動變形系統壞了.雖然知道有網頁教人DIY去修理,但自己又不想去把它拆件,結果還是放回櫃内算了.







手動變形











三郎專用交通工具, 分別是三郎尊機(可以由車變直昇機), 三郎戰鬥機及三郎潛水艇.




3 則留言:

  1. 絕對是經典中的經典!

    回覆刪除
  2. 你有無18
    [版主回覆06/06/2008 15:06:00]無啊!!

    回覆刪除
  3. 係呀, 好多人果隻都壞咗..........................
    [金城KamShing回覆08/10/2012 15:28:04]係囉............. 最怕自己郁手『毀滅』咗佢...................
    [版主回覆08/09/2012 23:00:42]網上有教學教人點修理,但自己又唔敢拆開......

    回覆刪除