2009年7月1日星期三

山口式 - 大紅蓮螺巖

突破因果的命運


生命的嘶吼響遍銀河


怒涛合体


大紅蓮螺巖



22話中登場,由紅蓮螺巖及紅蓮方舟合體變成的大紅蓮螺巖(或稱方舟紅蓮螺巖),終於實體化在山口式推出.


Box Art & Packing





新山口式看來真的在QC上下了功夫,上色十分好,連細小的頭亦没有出界現象,比着以前既山口式十居其九一定係爛面一塊.





全高約17cm,比最終形態還要高大.雖然從比例上看實在有點奇怪,不過和天元突破説比例根本沒可能吧!!







配件上可謂小得可憐,只得兩對替換手及光球拳風.






紅蓮螺巖 Full Power - 時空烈斷・次元光破螺旋撃.






還餘下月中既超銀河,便儲齊全天元突破係山口式上的系列了.



3 則留言:

  1. 隻腳勁似linebarrel...
    [版主回覆07/02/2009 11:20:00]俾你講一講又真係有D似喎

    回覆刪除
  2. 型到你..........................................
    [版主回覆07/02/2009 20:17:00]嘻嘻,Thx!!

    回覆刪除
  3. 嘩~
    正呀~
    [版主回覆07/03/2009 10:13:00]等多兩個禮拜就有螺巖全家幅睇啦

    回覆刪除