2012年1月7日星期六

HR 卐解 – MH3G的緩慢進度


打左差唔多一個月,絶大部份時間都係自己打,solo打雙碎龍上HR7都仲頂到,但升HR8打煉黒龍個阻力真係幾大,好彩尋晩多得好友Joe一衆獵人幫打,HR終於成功,直上HR27!!




成隻
game上到G位至係真正狩獵既開始,遊戲難打左,有返當年初戰轟龍果種刺激感!!魔物高攻好多,五百幾防頂到三招已經接近貓得.(發怒更可能兩招已秒你)而家主要著緊呢套獄狼裝,貪有集中同回避性能2,對我呢種太刀人都幾重要!!其次就係碎龍裝,加強爆破同挑戰者+2呢個技能都幾實用!!(我覺得好用過無傷好多!!)至於武器方面,幾乎清一色個個都碎龍武,貪方便無視屬性又快爆角爆爪,不過而家解封後,我都會開始儲返各種屬性武器呢!!

6 則留言:

  1. 我仲悠悠閒打緊村長==
    [版主回覆01/08/2012 10:18:05]為咗打佢,gundam同psv都放埋一邊。

    回覆刪除
  2. 我套弓獄狼卡左係雷狼天玉.
    我打煉黒先好笑,一人二查,懵下懵下咁全破壞+23分打完.
    依家知點打,反而打唔返23分XD.
    [紫苑回覆01/13/2012 17:23:28]不動開果個?好似係硬體+耳栓,起身無敵時間加長(呢個唔肯定).
    [版主回覆01/13/2012 17:19:40]所以我鍾意用挑戰者多D!!想問問,知唔知金剛體係乜??
    [紫苑回覆01/13/2012 17:10:12]玩落無傷仲難過開火.....
    小怪成日抽水.
    [版主回覆01/08/2012 19:24:37]煉黑套裝啲料都幾嗗.....

    回覆刪除
  3. 我仲玩緊MHP3...
    [版主回覆01/11/2012 07:39:11]傳聞PSV會出新一集,期待!!

    回覆刪除
  4. 感謝分享!

    回覆刪除

  5. 你今次新年又會出囡囡親子post
    北斗外傳之天下大亂鬥第二集完成了…來看嗎?
    [版主回覆01/17/2012 10:09:07]SEE SEE, SUPPORT!!

    回覆刪除
  6. 預祝Angus全家龍年萬事勝意,身體健康,橫財就手,家肥家潤,大吉大利,好運年頭到年尾,恭喜恭喜…^^
    [版主回覆01/22/2012 22:14:07]多謝

    回覆刪除