2012年1月4日星期三

PS VITA 開箱文


PSP的後繼機PS VITA終於在20111217日在日本發售,香港行版今次好快手,相距一周便在1223發售.自己今次選購WIFI連真三國無雙NEXT PACKAGE.





一開盒内藏有兩大外盒
,有主機及配件包.



先説配件包
,有機套,保護貼,手繩,抹布及GAME.



主機盒有
USB型連接電源線及説明書.至於張HORI保護貼係另購,因呢張可以貼哂全機面!!





發最想玩就係呢兩隻:真三國無雙NEXTUNCHARTED GOLDEN ABYSS. 遊戲棄用UMB而改用記憶卡,方便收藏!!




輪到主菜:機身比
PSP,手感不錯!!兩邊Analog操控好順,係按鈕細左小小... 開機!!已經俾個516:9 OLDE MON吸引著.用戸界面習慣後都覺得算幾好用!!至於遊戲畫質,真係好靚好清,相信現時無一部手提機可以比得上!!



本身唔係咁鍾意隨機包既保護套
,所以改用MH,size岩岩好!!Very Good!!

8 則留言:

  1. 隨口問問,這機對應PSP的遊戲嗎?
    [版主回覆01/05/2012 00:33:36]要俾錢再download。

    回覆刪除
  2. 死機問題有傳聞般嚴重嗎?
    [版主回覆01/05/2012 07:47:46]死機問題好似話集中係3G版,因為認唔到張sim咭,所以wifi版越來越吃香!

    回覆刪除
  3. 正野!
    [版主回覆01/05/2012 21:03:46]買啦!!

    回覆刪除
  4. 過多一排先入手
    [版主回覆01/07/2012 11:23:25]而家行版都幾炒得

    回覆刪除
  5. 你囡囡打吾打機,如果父女爭機咪慘?
    [版主回覆01/07/2012 11:22:50]她通常打我個IPhone^^

    回覆刪除
  6. 是否所有以前的psp遊戲都可比錢download? 有天元突破果隻psp game我還未玩….,題外話…我早兩日去兆萬蕉人店諗住訂千值練天元突破…,原來截左…,我唯有等佢再販
    [版主回覆01/09/2012 13:11:25]你有原裝game就可以俾約一舊水買 license download,冇就直頭俾原價買!
    至於隻天元,我記得現時點熊貓仲有得訂,約八魚六草^_^

    回覆刪除
  7. 原來psv是用遊戲棄用UMB而改用記憶卡
    咁咪可以唔駛load game
    [版主回覆01/13/2012 17:15:45]都要load,不過好快!!

    回覆刪除
  8. 好櫃啊 早知道多等個2 3年在買了 已經買了psp 2007ㄌ
    [版主回覆03/02/2012 22:03:00]等出MH才買^^

    回覆刪除