2008年4月22日星期二

壯絶合金 - 勇者王GaoFighGar




在勇者王TV版完結後,推出新一輯OVA[勇者王GaoGaiGar Final], GaoFighGarOVA頭幾集出的機體.當時以GaoFighGar出的玩具不算多,以這盒合金的造型算係幾好,點知買回來才知是一個陷井!!



Box Art & Packing







這盒合金都入手好多年了,但自己真係玩得吾多,何解??一來企吾穩,成條軟皮蛇咁!!二來吾係'luck'手就係'luck',真係攞你命…….如果吾係之前搬屋攞返出黎,相信絶無重光之日!!



















武器有 : Protect Jet




Galting Driver







Hell & Heaven










5 則留言:

  1. 我之前也是因為搬屋...
    所以它才能重見天日...
    不過...當我把玩它時...
    卻擰斷了它的頸及手臂...
    [版主回覆04/22/2008 12:44:00]仲有!!我吾明好地地放係盒入面,隻野都會自己脱色!!

    回覆刪除
  2. 嘩哈哈哈哈哈~~
    我果隻都係咁~~
    不過因為我擰斷了的關係~~
    所以已經丟了~~
    [版主回覆04/22/2008 16:54:00]仲話壯絶合金,咁既質數真係壯絶到無朋友啊!!!

    回覆刪除
  3. 睇相就好靚......
    [版主回覆04/24/2008 15:57:00]但玩落就九流.......

    回覆刪除
  4.  喜歡第一代造型多 d ~~~~~
    [版主回覆04/24/2008 16:51:00]我就喜歡始源GGGG多D,有霸氣!!

    回覆刪除
  5. 原來系咁~~~~~~~~~~~~
    多年次我都想買壯絕,但又俾我見到CM嘢,後黎買左MAXGGGG後又想買翻壯絕的GGG同GFG黎襯翻,一直有咁嘅念頭。好彩見到你呢個報告~
    THX
    [版主回覆04/30/2008 13:05:00]信我!!千其吾好買........

    回覆刪除