2009年7月31日星期五

狩獵開始 - Monster Hunter 3 tri~

等左咁耐,終於都出!!獵人生活再次展開!!一直以黎都係玩開PSP,家用機真係第一次.剛玩左陣,暫時個操控都叫幾易,加上今次連埋個黒手制一齊入,務求打得更得心應手!!




另外本Hunter Note,早前去北海道時已入手.全彩頁.簡單介紹莫加村設施,武器及各monster特性.好啦!!唔寫住喇!!我要去狩獵魔物啦!!!



3 則留言:

  1. offline裸身打到燈漁龍唔夠打. 絛漁上水之後非常好打.
    [版主回覆08/02/2009 21:42:00]玩得咁快!! 我仲玩緊二星任.....

    回覆刪除
  2. 上到5星,海龍仲弱過燈漁龍. 不過無得玩lo,要18號考完試先再玩
    [版主回覆08/03/2009 09:11:00]我都就黎要考試,要月中先正式踏入HR之路......

    回覆刪除
  3. 仲有隻機戰....點算?
    [版主回覆08/04/2009 13:27:00]完全無時間玩埋隻SD Gundam G Generation War.......

    回覆刪除