2011年1月26日星期三

SDX – 龍裝劉備高達




SD高達的三國傳系列,在模型上幾乎毎個月都有一兩盒出,當中劉備高達就更加係出了不少版本,所以難怪來到SDX又成跳樓貨.今次在衰記開倉下個價雖然不算太過吸引,但見剛好買數換購,又買盒回來玩玩吧!!



Box Art & Packing










來自三國傳Brave Battle Warriors,擁有「龍裝之鎧」的主角 - 劉備高達.玩物上色及QC只屬一般,由其藍金色頗多地方未到位.合金成份包括胸甲及兩脚,算是頗輕身.













當然可甲來一來輕裝形態,此模式不多介紹了,看看相算吧!!













配件方面有四種眼神表情,三對替換手.武器由上而下分別是:真爪龍刀,龍帝劍,真龍帝劍及亞州特別版幻彩色真龍帝劍.




活動能力方面,肩膊採用球型和二重關節,加上肩甲可調較角度,令雙手的可動範圍廣.來到雙脚,加入前系列一直缺乏的膝及脚裸關節,大大加強可動及接地性,整體的可玩度不俗.













必殺「星龍斬!!










起初公佈SDX三國傳時,也擔心萬一系列化會跌入無底深洞,但把玩完這盒龍裝劉備高達後,加上模型又不斷推陳出新,教我對三國傳感到有點乏味了.




5 則留言:

  1. 我就係唔想買第一隻三國,好驚跟住會入哂成隊軍隊呀
    [版主回覆01/26/2011 22:16:00]見D情景有成十幾廿隻兵仔,真係要寫個服字!!

    回覆刪除
  2. 嘩,你連呢個系列都唔放過﹖
    [版主回覆01/27/2011 14:54:00]見平平地買黎過吓手癮

    回覆刪除
  3. 都幾型!.......
    [版主回覆01/27/2011 22:56:00]最鍾意揸雙劍個look!!

    回覆刪除
  4. 上年有個日本玩具展 , 展出隻趙魂高達我就幾有興趣
    [版主回覆01/28/2011 11:15:00]趙雲我都有興趣、如果出新果隻翔烈帝會更加好呢!!

    回覆刪除
  5. 依家d bb戰士真係愈來愈靚
    [版主回覆01/29/2011 20:19:00]SDX既技術係唔錯

    回覆刪除