2011年1月14日星期五

S.I.C. Vol.56 – 幪面超人古迦 Amazing Mighty Form (Decade Ver.)




上篇介紹完Mighty Form,今篇繼續餘下部份.素來古迦的黑金系列多以限定居多,但今次來到SIC Vol.56則一次過滿足各fans,只需換裝便可變身成Amazing Mighty Form.



換裝後的外形仍是接近原設定.金色的塗裝頗不俗,雙膝及小腿的護甲金屬製,内裏的刻紋亦十分精緻.










可動Mighty Form一樣.






















SIC Vol.52一樣,可大玩DecadeFFR系列,古迦變身成鉤拉姆(Kuuga Gouram).方法亦比之前的Kabuto來得方便簡單.(其實就算不合上古迦素体,一樣可獨立組合立出來.)







鉤拉姆(Kuuga Gouram)身上的古文字雕刻仔細,前角及翼可開合,外觀上比Kabuto的獨角仙更靚.



















始終谷那款Ultimate Form已深入民心,希望藤不要再出多次,直接出Rising Ultimate Form!!(千萬不要像SHF般來個限定呢!!)




3 則留言:

  1. 哇,sic,我第1個支持
    [版主回覆01/16/2011 21:11:00]高興認識多一位SIC迷,多謝支持!!

    回覆刪除
  2. 近期的SIC越來越似原版,欠缺了SIC特有的風格
    [版主回覆01/17/2011 09:21:00]3月出既W都係一樣...

    回覆刪除
  3. 如果安滕會出 Ultimate Form 我就覺得冇所謂 , 不過最好可換裝 Rising Ultimate Form 咁就好啦
    竹谷那款 Ultimate Form 係好正的 , 也是竹谷的古迦中我最鍾意的造型
      Kuuga 的 Amazing Mighty Form 出 rider kick 時係雙腿出 , 我覺得好難影得好睇 , 你呢張就好正 , 個角度非常得
    [版主回覆01/17/2011 13:44:00]只要唔好限定,多兩三個Form又 冇乜所謂既...

    回覆刪除