2011年7月15日星期五

DX超合金 – YF-29 Durandal Valkyrie (早乙女機) 前篇




説起這盒YF-29的入手過程,真的十分艱難.當初因接受不到其紅色的機身而没落訂,到後期Bandai發放更多detail時才驚覺已截訂,那只好一心等現貨吧!!誰知因為代理cut貨關係,加上又没行貨及亞洲版,流出來的現貨可謂少之有少,以致炒價超高仍然是有價有市!!自己為了這YF-29亦頻頻出了幾日旺角灣仔,但都因為留給訂客而撲個空,(當初一兩日的情況係你有錢都買唔到..)到最後終於係深水福利撲到這盒現貨回來!!



Box Art & Packing (留意盒面的韋基利英文串錯字)













今篇會先主打介紹Fighter Mode.比例大約是1/100,全長約32cm.塗裝出色,機身的marking雖比VF-27少,但各處刻紋十分細緻,如肯花時間滲線的話必會更靚!!全機擁有不少gimmick,相對於以往DX超合金VF系,YF-29Fighter Mode絶對可滿足各Macross.













紫色的機艙十分搶眼,可打開,而且可選擇單坐或雙坐位.










設定中用作傳遞歌曲的裝置,同樣採用紫色透明件,内部造工精細,亮點十足.




大腿的排氣口可選擇扇或渦輪形.







主翼前端部份可作上,中,下三段調較.内設卡位穩定角度,十分實淨.










翼旁噴射引擎可作360度回轉,重現垂直升降的場面.和前端翼一樣,毎轉至90度便有卡位穩定.另外噴咀亦可擺動.










主翼可伸縮.設定中縮短機翼是大氣層内的飛行模式.




機槍靠雙手設置的凹凸位夾實柄,十分穩陣,無需另加配件.




YF-29賣點之一:機末端的拉出式機炮,可作360度回轉及上下角度調較.擺動時最好握著支柱才扭動.




單單一個Fighter Mode,已令人玩到停不了手!!



















篇將介紹Gerwalk Battroid Mode.




7 則留言:

  1. Good!
    [版主回覆07/15/2011 23:14:00]多謝

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆07/15/2011 23:09:00]有買貴,冇買錯

    回覆刪除
  3. 由於六月太傷,加上呢隻嘢真係超好價,我忍唔住手賣咗啦.唯有遲D買番隻新VF 25補番數 
    [版主回覆07/16/2011 09:06:00]早知叫你放俾我,我有朋友想要啊!!

    回覆刪除
  4. 我本來都想買...
    但個價真係...
    實在買唔落手...
    [版主回覆07/16/2011 23:43:00]初初我都覺好赤,但玩落就覺得好正

    回覆刪除
  5. 多謝你的介紹... (放毒 ;-)
    再販 或 平先入番隻.
    Thanks,
    JK
    [版主回覆07/18/2011 17:32:00]哈哈!!過兩日介紹埋另外兩個MODE再毒過!!
    P.S.仲有11月盒Super Pack,又再毒多次(已訂了)

    回覆刪除
  6. 估唔到呢款你都會入呢...
    BANDAI盒面經常都會串錯字,如果冇記錯,大鐵牛(BOSS ROBOT)都串錯成BOSS BOROT... 有趣...
    [版主回覆07/20/2011 14:34:00]Macross F係我近年較喜歡的作品之一

    回覆刪除
  7. 其實我好想知佢會唔會出1/72模型, 因為我都係最新先睇的, +上超合金小有同買唔起, 如果1/72模型,我諗我仲有能力買得起
    [版主回覆08/22/2011 13:49:00]模型只係出Fighter Mode,變型反而遲遲唔出,奇怪??

    回覆刪除