2011年11月24日星期四

[PS3] – 聖鬪士星矢戰記


尋日隻聖鬪士星矢戰記終於依時推出,偸跑.各大game場都頗多人問價同圍觀.我自己原本都想訂限定,但唔係話得訂,就開個血盤大口價出黎,把鬼火訂隻普通版算,$480!!但傳聞行限派多左少少貨,所以尋日個價只屬小炒,大約11xx-15xx不等,之前話千八至兩金牛咁誇,其實攞個中位數13xx,減返隻game盒神話大約九魚,就算將來魂shop玩野,重出五小強舊青銅黄金版,個價都只會差大約兩三魚,呢個差價俾黎可以早玩同多個DLC,OK可接受啦!!





今次行版跟得好足,豪華三大予約特典,買限定個舊青銅黄金版
DLC全部跟哂係game入面.相反有意入日版既朋友就要留意,豪華三大予約特典係同game包裝分開,記得問店舖攞,小心俾人呃,因為已經有不少入左日版既朋友中伏了!!



講返隻
game,絶對唔易打!!一開波打normal要有continue十幾次,丟手制爆粗覺悟
!!Boss白銀暗黒都尚可應付,但黄金聖鬪士嘅實力絶對可以一招秒殺你,所以建議大家不妨先打easy mode,摸熟五小強嘅操作同黄金聖鬪士嘅出招模式,順手儲吓LVCP,之後先挑戰normalHard,咁會輕鬆!!果然做聖鬪士,要由青銅(easy)做起,再到白銀(normal),最後先達到黄金(Hard)嘅水平!!

5 則留言:

  1. 啱啱打完正章望到第二個故事係射手座落山再打過十二宮我即刻投降了
    [版主回覆11/25/2011 16:42:53]尋晩開夜車搞掂哂^^而家向26 mission mode進發!!
    [桜姫 紫夢回覆11/25/2011 13:45:37]咁快手?!
    [版主回覆11/25/2011 12:55:36]打完魔鈴最後係一輝篇
    [桜姫 紫夢回覆11/24/2011 19:53:30]沒完沒了....
    [版主回覆11/24/2011 19:41:39]打到去山羊就完架啦!!爆人馬出獅子,爆獅子出娜姐,爆娜姐出魔鈴....

    回覆刪除
  2. 唔明點解有人尋日已經打爆機,crazy!!
    [版主回覆11/25/2011 12:56:54]我都打爆左十二宮了,而家向26個mission mode進發!!

    回覆刪除
  3. GAME本身可玩度,動作流暢度又如何
    [版主回覆11/25/2011 12:59:30]可玩同流暢十分滿分都有7分,加埋感情分,十分滿意値得買黎玩!!!

    回覆刪除
  4. 有排打lu~~今次好多人都講難玩~~~~
    [版主回覆11/25/2011 13:03:58]26個mission mode,加上二十個人物(未計隱藏人)真係有排打!!!另外小小心得,除發動L2第七感外,L1 just guard的第七感要好好善用,戰鬥會輕鬆好多!!!

    回覆刪除
  5. Angus兄, 因星矢 又再遇到你!!! 下個week [高達] 有興趣否? 我同 Johnson 都會捕住, 希望到時見!!!

    我入咗 限定星矢 (有訂):
    http://space.uwants.com/index.php?uid-1659955-action-viewspace-itemid-442839

    作為 星矢fan, 我滿意呢隻game!!!

    JK
    [版主回覆11/25/2011 17:44:21]下星期Gundam Extreme Vs都訂過!!估計都係無偸跑,一號係188見啦!!(我果日仲要撲3DS Monster Hunter 3G.....

    回覆刪除