2011年11月8日星期二

魂Shop限定 - S.H.Figuarts 幪面超人 RISING IXA


趁着無記播映的幪面超人Kiva接近尾聲,介紹劇中第二拉打IXAFinal Form: RISING IXA.論人氣,RISING IXA均不及普通型態的Save Mode Burst Mode,原因可能是普通型態的聖騎士造型實在太過特別,以至這個昇華型態變得平平無奇.我自己就比較喜歡昇華版,始終是對Final Form有情意結呢!!





Box Art & Packing







單從肩及胸甲各處
detail,已看出玩物的造功相當精細.在配色上,塗裝採用金屬藍,紅及金色,整體比普通型態搶眼!!







活動能力方面,肩甲實淨又不會影響雙手的可動範圍.而股間關節的設計有點怪,横向角度足,但向前提起則非常弱,令擺出跪下及
rider kick的動作不太自然.幸好有金屬脚加強其接地性,pose才不至於太過困難!!



配件方面替換手有六種
,
IXA Riser4種武器,非常豐富.



武器方面
:
IXA原有的武器一一健在.先來IXA Knuckle.



必殺 -
Broken Fang!!



IXA Caliber
同時有Gun Mode Caliber Mode.配合IXA Riser Gun Mode有利IXA遠近戰.









新増
武器:
IXA Riser電話可開合,重現輸入「193」變身的名場面.



IXA
Riser Gun Mode一樣可開合,造功亦仔細.









必殺
Final Rising Blast!!



借助其反動力,送上多一記
Rider Kick!!



記得
S.I.C.亦曽經出過RISING IXA的草圖,若言能和SAGA一同推出就最好不過了!!


4 則留言:

  1. 無記錯呢隻係限定版黎
    如果SIC出呢隻可能係限定......
    [版主回覆11/09/2011 07:10:02]sic肯出,限定都照入^_^

    回覆刪除
  2. angus,這個是舊品新影 or 舊品新入?
    [版主回覆11/11/2011 14:14:26]哈哈!係新入呀!銅鑼灣賊船執笠,特價兩魚半入手!

    回覆刪除
  3. 個電話係響口部取出才是最特別啊~~~
    [版主回覆11/11/2011 15:48:25]的確個設定真係幾嚇人....

    回覆刪除
  4. 你太幸運了
    [版主回覆11/17/2011 18:17:10]都係咁啱係果頭返工至見到,佢做到12月尾至執笠,全店九折!

    回覆刪除