2011年12月6日星期二

MegaHouse Variable Action – 魔動王・超級地隱俠

 話説自上一次入了壽屋S.U.G.O.I.地隱俠後,足足過了四年,另一生産商 - MegaHouseVariable Action系列再度推出魔動王玩物,真係等到頸都長.而今次MegaHouse一出更是超級地隱俠,除了一解衆魔動王fans心結外,亦間接令不少人想找回壽屋地隱俠!!







Box Arts & Packing








先來看看大地利用魔動鎗召喚超級地隱俠的顔面形態.整體造功出色,但頭冠中央的大角採用軟膠製造,令其形有少少拗.而脚踝連接背部的扣位十分穩陣,配上魔法陣的地台,重現召喚場景,華麗十足.

















比例和壽屋地隱俠十分接近.



變形逐格睇!!接近完全變形,只欠頭冠需要拆件接合,不能像劇中由頭擺動到背部.其實以現行技術要做到此點應該不難,現在此拆件方式反令把玩時帶來麻煩.























超級地隱俠出場!!高約
16cm,全膠製.塗裝出衆,白色本体上了消光,,,金採用金屬色,更特顯其華麗感,但把玩時絶對要小心,因塗裝非常薄,好容易就會割花而變成戰損版呢!!(我也有四五處花了,涙目...)







配件有七種替換手,地台及超級大地神劍.



活動能力方面,看得出
Megahouse在各關節設計上落過心機.肩三重關節,又可拉出加強雙手向前擺的角度,而手肘二重可屈過90.股間位球形連接,膝甲可動以加強膝蓋的屈曲度,有拉出式關節,接地能力只屬一般.整體的可動性其實十分強,但問題係本身超級地隱俠在肩甲及腕甲的設定大,在擺pose時難免有少少因難,加上背翼的接合,以致肩甲經常碰跌背翼,影相時便不下十數次,十分麻煩.







未介紹超級大地神劍前,超級地隱俠其實還有其他招式,不過就真係忘記了名稱了...







輪到唯一武器-超級大地神劍.劍柄位雖跟足設定可開合,但接合位非常鬆,要加少量寶貼才穩陣.

















完全是童年回憶佔分比重多過玩物本身的可玩性,當然外形吸引亦十分重要.所以仍是滿意的玩物.
Megahouse已公佈將推出超級水捲俠,當年它的排名在三名魔動王中我自己是最喜歡的,所以又係非買不可呢!!

8 則留言:

  1. 這隻金屬感較強,但我還是喜歡壽屋的膠味濃.
    可惜壽屋無再公佈餘下的角色會否出......
    [江田島 平八回覆12/07/2011 23:31:09]可惜......
    [版主回覆12/07/2011 20:41:02]壽屋應該唔會出了....

    回覆刪除
  2. 可惜定價太貴...
    [版主回覆12/13/2011 07:42:13]其實真係幾貴,呢個價笨大可以買盒細合金魂了。

    回覆刪除
  3. 係好正 !! 但好貴........
    [版主回覆12/17/2011 00:38:03]而家D玩物動不動就幾舊水.....

    回覆刪除
  4. 超級水捲俠必買啦
    [版主回覆01/13/2012 17:14:50]一定要買齊三隻

    回覆刪除
  5. 請問左手邊的地隱俠 點分初版同再版?
    [版主回覆01/22/2012 22:14:53]好似無分別

    回覆刪除
  6. 聽講初版有d part 用上金屬,而再版無
    [版主回覆01/22/2012 23:00:21]應該唔係,真係乜版都全膠.....

    回覆刪除
  7. 而家街邊仲有無得賣
    [版主回覆01/22/2012 23:36:33]可以試試去旺角皆旺或油麻地現時點找找,但唔擔保一定係全新.....

    回覆刪除
  8. 聽講超地 QC差,
    希望再版會好D

    回覆刪除