2012年2月1日星期三

Super Robot 超合金 - 勇者王 Star GaoGaiGar 勝利之鍵 Set 2


二月喪誌正式回歸,頭炮先介紹剛入手的新品.當初入Super Robot 超合金勇者王時,已暗下決定必入勝利之鍵 Set 2,原因是我没正式擁有過Star GaoGaiGar的玩物(之前見CM’S和山口式我没入.因評價太差... ),現在一隻配件可以令勇者王變裝,價錢雖然是偏貴,但仍是値得一入.





Box Art & Packing







全盒最大配件
– StealthGao II,另設底坐.







另外配備了在宇宙用的
Dividing Driver
-"Gatling Driver",手部及噴射配件.



正式和
勇者王接合,變裝成Star GaoGaiGar!!接合位十分實,不怕鬆脱,而且因輕身,勇者王負荷不大,至少我這隻初版還算企得穩陣.







機翼可擺動的幅度頗大
,所以完全不用擔心會阻礙雙手的可動範圍.另外兩邊大噴射器亦可作小量横向.





接上
飛行器的Ring(Phantom Ring)及透明件便可重現兩大絶技 :

Protect Shield升級為Protect Wall.



Broken Magnum
強化為Broken Phantom.





噴射器可換上透明件重現飛行
,内藏機械部件及G-Stone,十分精細.





宇宙用的
Dividing Driver
- "Gatling Driver".身可回轉及三枚尖端可開合.





可玩
Double Dividing Driver!!



少不免要來一記
Hell and Heaven!!



接上
Goldion Hammer更見霸氣!!





得知再版
勇者王比初版在肩及股間關節上改良了不少,真的對笨大又愛又恨!!難道要我給自己借口,display兩個形態而遲些又要入多盒再版….

3 則留言:

  1. 等你幾個月,yeah,我果隻ggg股關節鬆到嚇死人,本想學你把關節位粒螺絲收緊些,但那個旋轉的關節位又轉唔盡,那螺絲位轉唔到出來…….,我訂左亞版超龍神還未到…,也訂了大保羅霍特,你有訂嗎? 呢盒勝利set 2,最平見過要約2.5魚,我放棄
    [版主回覆02/02/2012 12:08:00]我就係兩魚半入!個螺絲位係幾難扭架!其他款我諗我唔入囉!擊龍神限定,應該只儲GGG款算

    回覆刪除
  2. 馬來西亞呢度[勝利之鍵 Set 2]到而家都未到貨,等咗好耐~好急呀(><)
    入咗[超竜神],以為會係我龍年第一貼。(可能係我攝影技術退步)無奈點影都影唔靚,最後擱置吧。Haiz~怨念怨念呀。
    [版主回覆02/09/2012 14:49:32]隻超龍神我冇入,睇其他report可動性一般,係難擺pose呢

    回覆刪除
  3. sr合金這系列我唔會再買返之前的了,

    但會繼續儲下去, 新出的每一隻都會入呀!! 除了別色限定之外.

    因為覺得bandai好用心去做這套機戰品牌, 而且我右喜歡玩超合金機械人.

    雖然全部角色都唔識的, 但係這品牌正標誌住現今超合金玩具的代表.

    高還原+高可動+超爆有型.
    [魔王回覆02/29/2012 00:52:52]我都唔係太想入....其實根本唔型的機械人....反而三一萬能俠型好多...
    [版主回覆02/28/2012 19:43:25]不過之後果款真鐵甲萬俠就唔入,真係對萬能俠好乏味......
    [魔王回覆02/28/2012 19:26:42]我當然有啦, 成個系列我係頭那幾隻無姐.
    創聖都幾型, 風格創新.不過志雷馬型過佢.
    [版主回覆02/28/2012 19:15:53]咁有無入創聖??我都覺ok架!!(下篇將介紹)
    [魔王回覆02/28/2012 18:47:29]志雷馬右去到另一層次了, 好鬼正, 現在我玩到唔捨得入盒.

    回覆刪除