2012年9月9日星期日

迷上日系 app game

停左成個幾星期喪誌,皆因除左打PSV初音外,仲迷上日本 app store儲咭game.平時自己都好少玩手機game,通常dl 黎都係阿女玩多.但事縁兩個幾星期前細佬share日本 app store a/c俾我玩後,自始就迷上日app儲咭game,忙到不得了,仲差搞到數據爆添!!而係圖中中毒最深果隻,就係排行榜長期係頭三甲位置既擴散性百萬亞瑟王(簡稱擴散性MA.)





而家玩左兩個幾星期
,
課金嘅情況之下成績只是普普通通.而為左隻game,仲特登去SOGO買三本書入codeSR card.(我個玩家id : AngusYK,招待id : a532f 可隨時add,on^^)

wiki攻略: http://kssma.info/index.php?title=%E9%A6%96%E9%A0%81





另外介紹多隻俾拉打迷玩既手機game,自己也只是剛剛起歩三四日
.唔洗裝app,用你手機既browser,開呢條link: http://sp.pf.mbga.jp/12008085,申請完過mobage就可以玩架啦!!(wiki攻略: http://www48.atwiki.jp/maskedriderlegend/pages/80.html)






1 則留言:

  1. 睇完之後我都down 左擴散性百萬亞瑟王
    [蝦佬回覆09/11/2012 14:10:23]Thx, 我收到你張卡了, 我id 係: heerowgundam
    [版主回覆09/11/2012 14:05:58]Thx!!我個玩家id: AngusYK,但因friend list滿左,而毎日只可del一人,要過兩日至add返你!!你玩家id係乜??
    [蝦佬回覆09/11/2012 14:00:00]add 左你了, 玩左一陣都幾好玩, 但公司玩唔開聲差d, 返屋企再玩
    [版主回覆09/11/2012 09:17:56]一開始設定有三格,要輸入你個ID同PW,最下面果格入我個招待id: a532f ,就有咭架啦!!到時add我呀!!
    [蝦佬回覆09/11/2012 09:09:47]去有wifi 地方先試
    [版主回覆09/10/2012 17:15:47]有無入我個招待ID呀??有張4星咭送架!!

    回覆刪除