2012年11月26日星期一

S.H.Figuarts – 幪面超人Super 1



S.H.Figuarts昭和榮光之幪面超人不經不覺已來到第七人:幪面超人Super 1.之前已在S.I.C.介紹過一次此角色,今次來到SHF,在造型及配件上的不同,完全是兩種玩法!!






Box Art & Packing







一貫採用偏向修長的素体,用在Super 1身上頗合適.全身銀色塗裝均衡有質感,複眼亦十分通透,兩款銀色手套的布條造型可配合動作自由配搭.但可惜是觸角造得太粗而且分得又開,仲要硬膠製,如不小心跌下頭先落地必斷!!另外變身腰帶一個小小的打開gimmick都欠缺,似乎有少少過份!!













幸好今次的配件相當豐富.配件有替換手十二種,兩款頸巾,兩款銀色手套的布條造型,稻妻電光劍及五能手(Five Hand).





活動能力方面,SHF的超強可動性,要擺出各式赤心少林拳功架可謂輕而易舉!!




輪到介紹
Super 1 的特 - 五能手(Five Hand)裝置.五能手不論造功及可玩性均不俗,是本作的最大賣點.



超級手套 (Super Hand) - 平常裝備的銀色手套.


















力量手套 (Power Hand) - 攻擊方式有兩種,分別是Power Punch Megaton Punch,另特別附設多一對替換手.







冷熱手套 (Reinetsu Hand) - 右手是超高火炎,左手是冷凍氣體.







雷達手套 (Radar Hand) -可把方圓10公里的影像傳送到手部的顯示器中,而雷達火箭本身可作飛彈使用.拳頭有雷達顯示器,飛彈可拆開作發射.







電力手套 (Electriciteit Hand) - 可發出三億伏特的電力,而電力可作光線態發射.







五能手外,今次SHF亦特別附上Super 1用作斬殺敵人撒旦魔蛇的武器 - 稻妻電光劍!!










黎緊下年推出的怪金剛似乎和Super 1一樣以多配件作賣點,再跟住應該到X,最後才輪到ZX





5 則留言:

  1. 有冇玩3ds 果個 bdff?
    [版主回覆11/27/2012 16:16:04]冇呀!!!手提機仲玩緊PSP g gen,玩完就輪到3DS Project x Zone,PS3就等緊兩日後的機戰OG!!

    回覆刪除
  2. 好正,不過看完你BLOG後不買了
    [版主回覆11/27/2012 17:44:43]無儲開昭和就唔好開頭喇

    回覆刪除
  3. 正的,但SHF我已放棄了。
    [版主回覆11/28/2012 21:37:06]你d自改figure仲正啦

    回覆刪除
  4. 下一隻又真係好可能係x,上個月玩具展有shf rider blade,希望2013會出多隻平成主角 kiva 或 響鬼
    [版主回覆11/28/2012 21:38:16]平成就真係未必隻隻買,暫只睇中555系列

    回覆刪除
  5. 估唔到你連SUPER-1都殺埋......
    [版主回覆11/28/2012 21:39:00]要集齊榮光之十人

    回覆刪除