2013年1月30日星期三

Hot Toys – Bruce Wayne @ DX12


之前借架Batmobile車仔放了一圖預告,現在便送上我人生中第一盒Hot Toys 12figure : Hot Toys DX12 Batman 中的附件Bruce Wayne 頭彫.有入開 DX12 Batman 的朋友幾乎都會用Bruce Wayne 頭彫玩自組,因為個頭彫真係太靚,就咁放係個盒度實在太浪費了,所以自己亦不例外,膽粗粗走去學人玩自組!!





先介紹材料,Body用上Hot Toys TTM21 TrueType Basic Regular Body,衫褲就去皆旺一樓入,原本諗住入三件頭西裝,但一黎隻色唔多靚,二來可能多人買所以個價都升左唔少,於是就執過另一套西裝!!







組合時要先將原本Bruce Wayne頭彫個黒色菇joint位拔出,用風筒吹一陣等軟化就得,再套入TTM21個菇joint,咁就可以同Body接合.TD網友話TTM21係百搭Body,著左西裝又真係算幾fit!!可能第一次玩自組,原來同figure著衫都幾襟玩,咁樣搞一搞都用左成個幾兩粒鐘至叫做執好個樣!!









而為左這盒12figure,便獻上我玩玩物以黎三個第一次:第一次入Hot Toys玩物,第一次玩自組,仲有就係第一次玩外拍!!


















































始終係第一次玩外拍,所以無論取景及角度都好一般,完全及紫夢的一流靚相呢!!至於隻Batman,而家參考緊TD網友的改造心得,待完成便會不日送上report!!

6 則留言:

  1. Masked Rider Fourze2013年1月30日 下午6:19

    其實......有咩好玩?
    [版主回覆01/30/2013 18:44:08]起初我都係咁諗,但玩過自組自然會明白當中樂趣!

    回覆刪除
  2. 心旭旭都砌一隻
    但COST有點貴
    [版主回覆01/31/2013 14:30:56]body可以去皆旺入其他牌子,平TTM21一舊水

    回覆刪除
  3. 我有ht舊老西,等到有時間影dx12才試下
    [版主回覆01/31/2013 15:37:05]等睇靚相

    回覆刪除
  4. 哇!好想入番隻呀,不過如果E+先入一定好貴
    [版主回覆01/31/2013 23:50:30]比訂價貴約三份一

    回覆刪除
  5. 不知是否不搭配,件西唔多貼身,有d長左既感覺~~
    [版主回覆02/05/2013 12:57:55]件西係差左D,件SHIRT就好D.

    回覆刪除
  6. Angus兄!我又入左隻SHF LA,過來給D意見LA

    回覆刪除