2013年3月17日星期日

C3日本動玩博覽2013 (Tamashii Nation篇)

BandaiC3會場亦有小型Tamashii Nation.




一入場就見到米奇朋友超合金,先唔講所謂超合金用左係邊,淨係見到有如食玩既質數同size,已肯定今年死貨必榜上有名!!






FZ呢隻路飛無論造型同上色都都幾吸引.




SR超合金好彩無樣中.




EX聖衣神話我已跳坑,睇到隻巨蟹咁既樣都唔知點形容好...


終於可以一睹
SIC OOO恐龍系實物真貎,真係好正,不過如果無條尾頂住都幾難企得穩!!(好彩最後都俾我訂到.)




Robot魂一直都有留意4月出既Extreme Gundam,實物都幾靚,岩價錢都應該入!!






輪到
SHF,中間放有一個圓柱型旋轉展櫃,由昭和幪面超人一號順序擺放到Wizard,而且絶非直立式,個個有哂姿勢咁擺放,好有心機!!


新品亦算幾多
,當中幪面超人X最吸引.






UltraAct.


MB Enix
又再一次放毒.




行完小型魂展
,D走漏左仲有香港魂shop.















2 則留言:

  1. 死,我E+都好想去
    [版主回覆03/17/2013 12:12:12]最後今日啦

    回覆刪除
  2. 想問勇者警察高過勇者特急嗎? 見好似超正!!
    這系列出一隻我一入一隻...或者打孖入....因為覺得實在太有意思了.
    [魔王回覆03/25/2013 00:32:38]我實入!! SR合金+ROBOT魂....= BANDAI對付窮人的王牌
    [版主回覆03/24/2013 21:30:57]咁勇者警察一定正好多

    回覆刪除