2013年4月5日星期五

Sci-Fi Revoltech – Batmobile Tumbler


買不起兼没地方放Hottoys的蝙蝠車 Batmobile,只好向其他品牌玩物打主意,今次介紹是剛推出不久,RevoltechSci-Fi 系列的Batmobile(同期還有迷彩版).估不到一向只出山口式玩偶的Revoltech,連車都撈埋一份!!





Box Art & Packing







車長約
13.5cm,全車用上消光黒塗裝,另外細位的金色,銀色車頂燈位及車尾的氣喉位.窗位用上透明件,輪胎的坑紋精細,整體的完成度頗高.

















配件附有
Batman及噴射特效件.





使用
ball-joint的有8,可活動的地方有13.輪胎能上下左右擺動,雖可轉動但不能推動前進.車尾的定風翼亦可擺動.









滿以為最吸引莫過於可打開車頂
,開關位做到原設定效果,展出駕駛座位.但内籠兩邊白色邊就怪怪地,而且車廂真係造得好求,有點失望.附件的Batman可坐在其中.









以如此價錢有架外觀完成度頗高的
Batmobile,自問fans已收貨有餘.















如果
Sci-Fi Revoltech出埋The Bat,我會照入的!!

4 則留言:

  1. 可惜没有出人仔~不然就必入了~:(
    [版主回覆04/07/2013 20:14:03]Batman人仔好似今個月有一隻會出,但就不能坐上車度

    回覆刪除
  2. 唔知點解, 小弟硬係提唔起興趣去買BATMAN玩具?? 雖然BATMAN的設定幾吸引!!
    睇哂新三集BATMAN, 硬係覺得新BATMAN唔及以前的第一, 二集好睇!!
    [版主回覆04/08/2013 09:27:54]第二集Joker太神了

    回覆刪除
  3. "不能推動前進" 又真係DISPLAY ONLY... >.<'

    JK
    [版主回覆04/16/2013 17:38:22]所以擺左係公司了

    回覆刪除
  4. 咦 ! 好正喎,冇留意到添,出街找找先。
    [金城KamShing回覆06/26/2013 18:35:26]^_- V
    [版主回覆06/26/2013 14:38:45]早兩日行過皆旺仲有得賣

    回覆刪除