2013年4月26日星期五

S.I.C. Vol.63 – 幪面超人Gills


睇返自己個blog,一直只顧住寫SHFRobot魂的report,原來已好耐没寫過SIC.儲儲埋埋一堆真係要出出report.今次便介紹越期待越失望的S.I.C. Vol.63 幪面超人Gills.




Box Art & Packing








Gills
本身設定已滿有生化的造型,來到SIC基本上變化不大,身體上的肌肉紋理一向是SIC的強項,所以驚喜度零.主體緑色帶有金屬色,出來的效果十分靚.











有四對替換手及可呈現各必殺技的配件,同時附有力量減弱時頭角縮短及發狂時張牙的形態.





活動能力方面,手脚的可動範圍廣,股間關節的伸縮設計重現必殺技
GILLS HEEL CLAW全無難度.但不知是否個別問題,我這隻腰間的ball joint好鬆,幾乎擺親pose都自行分成兩邊,要出動AA膠至比較改善少少...





充滿悲情的角色
- 幪面超人Gills.











GILLS CLAW
手腕伸出的利爪







GILLS FILLER
手腕伸出的鞭武器.





GILLS HEEL CLAW
脚跟伸出利刃,再由高處向下壓向對手,亦是GILLS的最強必殺技.











由一出
Agito就等着Gills的來臨,但整體表現實在有少少失望.希望將來EX Gills會有新驚喜吧!!

5 則留言:

  1. E隻不好咩?我就認為OK呀
    是了,Angus兄,你入左龍牙未?我入左LA
    [版主回覆04/27/2013 23:14:35]龍牙限定喎

    回覆刪除
  2. 形啊!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 有人偷左你張圖, 仲要2張咁多

    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1134540790?actsrch=srp3
    [版主回覆04/30/2013 15:26:35]我一直都唔想落水印,唔通真係要??多謝告之!!

    回覆刪除
  4. Masked Rider Fourze2013年5月1日 下午6:53

    Ok 喎!快D來我個Blog睇下,D相我改反啦
    [版主回覆05/03/2013 17:05:59]OK!!

    回覆刪除
  5. 你同我一樣,sic的w,還是未搞好......
    [版主回覆05/03/2013 17:05:50]仲未有動力....

    回覆刪除