2013年8月16日星期五

好友帶來的Puzzle & Dragons精品


AppBank Store新宿店於八月頭開張,好友Jackey及仁哥剛好去東京工作及玩樂,還為我帶來最新的Puzzle & Dragons精品,係度先多謝好友Jackey同仁哥!!





Jackey帶來的是莉莉絲匙扣(AppBank Store店頭限定),至於本攻略就中哂伏了.睇封面話教你轉10 combo,點知原來係教你用「禁斷之外掛--八門」!!仲要成本純文字討論,圖都無幅...激到話唔想再見呢本書,送埋俾我!!




而仁哥就帶來總選拳中第二名「靈護の白虎」
(我愛寵之一)保護殻Mon,d可以為我部IPhone粉飾一番!!



其實七月尾我去大阪時都入左少少
Puzzle & Dragons精品,好似呢隻精靈就已經放左係車度啦!!



順便係度放埋我個
ID,Blog友們有吉位就add我啦!!



最後想講講因何
Blog遲遲未update.事縁因家中電腦於上星期突然死機,經專業人仕TN出手都整唔返好(多謝TN),儲好左相同blog文要等買過部新機至可救得返...所以到而家都未能分享到玩物report同旅行點滴俾大家,當搞掂部腦後會快快分享的.各親朋blog友請等多陣啦!!

4 則留言:

  1. 加左你喇~
    [版主回覆08/17/2013 08:16:08] 係咪mike?added^_^

    回覆刪除
  2. 死機都幾大鑊
    [版主回覆08/19/2013 11:40:40]唉...而家等緊電腦節時有無減價!!

    回覆刪除
  3. 好 繼續等你
    [版主回覆08/19/2013 11:39:41]多謝支持

    回覆刪除
  4. 加左你
    [;DεnnIs 0w0回覆08/28/2013 17:02:12]見你隻隻都好勁 你有冇課金嫁
    我需要火埃 石川
    遲d組到火赫拉隊先用你火赫拉
    thx
    [版主回覆08/28/2013 09:59:37]長掛火埃,白虎,白盾,火赫拉,間唔中撒旦,朱雀,緑奥丁,石川
    [;DεnnIs 0w0回覆08/27/2013 23:53:27]係呀
    你常用咩
    [版主回覆08/27/2013 17:18:28]KTC?ok la

    回覆刪除