2008年2月21日星期四

DMC4 Game評+Lost Planet-Extreme Condition入手

尋晩打到差吾多成一點,終於KO左隻DMC4!!game幾好玩,難度吾算太高,畫面又正.所以都幾有投入感.就兩個主角比較,初初用Nero以為隻鬼手已經好屈啦,點知阿但丁叔仲屈機,除可自由轉武器style,變化大好多之外,重要有得射火箭.鍾意玩屈玩爽果類型既一定好暢快!!game都有不滿之處.當故事去到但丁叔時,竟然係原路行返轉頭而無新版面,仲有就係有成4boss要重覆打3次之多,都吾知話班開發人員懶呀,定真係技窮囉!!另耐玩度都算一般吓!!如果有得控埋但丁叔果兩位姐姐咁就perfect!!




還完一隻game,今日入左隻Lost Planet-Extreme Condition.game都可以算係舊game.先後係xbox360PC度出過,今次輪到移植落PS3.買係因為無玩過之前版本,加上價錢平同有得16online對戰.咪買黎玩吓囉!!




1 則留言:

  1. 我玩唔掂第一身shooting game...
    [版主回覆02/22/2008 10:53:00]我初初都係玩唔掂FPS架!!但玩慣左,就會覺得好刺激架LA!!

    回覆刪除