2008年2月3日星期日

SIC LIMITED 幪面超人古迦 RISING FORM

以古迦得到金色力量為造型,基本上和Vol.22一樣,只是身上多了金邊.重話限定添!!點知通街都係貨,近日見個價幾抵,加上自己無vol.22,就買黎玩吓啦!!素體的活動能力以當年技術來説已不錯了,毎個造型都有至少三對手替換,武器又多,真係幾抵玩!!

能力平均的紅色型態




























跳躍力高的藍色青龍型態
















超官感的緑色天馬形態
















堅硬甲的紫色泰坦形態



















4 則留言:

  1. 2字頭, 咁多野玩, 低!
    [版主回覆02/04/2008 13:48:00]而家買一魚半咋!!

    回覆刪除
  2. 請問空我昇華四型態的關節易斷嗎?
    [版主回覆03/11/2013 09:38:36]應該唔易斷玩,咁耐sic最易斷係龍騎系列....
    [Tony回覆03/11/2013 04:15:15]空我就是古迦

    回覆刪除
  3. 這一隻有無除可動不高以外的缺點?
    [版主回覆03/14/2013 14:42:02]無啦!!一盒玩齊四形態,抵玩!!

    回覆刪除
  4. 我的sic kuuga升华四型态里面,升华全能的手掌尾端的小球跟手掌本体(拳頭)分开了!還卡在手腕里!請問有能解决方法嗎?
    [版主回覆03/17/2013 19:47:11]咁有D難度喎!!可否再次插入試試??再唔係用風筒吹個小球.再試試可否拔出!!

    回覆刪除