2008年2月29日星期五

Fraulein Revoltech Series No.3 惣流 明日香







以山口式技術來開發,主要以女性素體的一個新系列.第三彈[新世紀福音戰士]第二女主角惣流 明日香.

Box Art & Packing










上色幾好,QC不俗,替換手得兩對加一隻右手,另加武器歩槍及洋娃娃一個配件比綾波麗多.面相比較幼兒向.關節方面綾波麗一樣,但頭部因要遷就長髪而令活動範圍有所影响.買完呢隻後,相信自己可以和這系列畫上句號了.








































6 則留言:

  1. 你的相真係影得好ling呀, 其實我想買返之前的綾波麗, 唔知你有無見到邊到重有得買呢? thank you!
    [版主回覆03/01/2008 09:11:00]Thank You!!
    綾波麗三月會再販,到時應該好易買到架啦!!

    回覆刪除
  2. 以經開始覺得山口悶, 尤其係D面相...
    [版主回覆03/01/2008 12:09:00]所以買埋呢隻真係夠啦!!遲D重話出綾波綁帶樣,咪搞!!

    回覆刪除
  3. 好多謝你的回覆呀, 咁我可以等等先.
    [版主回覆03/01/2008 18:45:00]0吾洗客氣!!希望到時你入到心頭好啦!!

    回覆刪除
  4. 我都覺得個樣麻麻......
    [版主回覆03/02/2008 23:18:00]個樣真係吾係咁得.........
     

    回覆刪除
  5. I noted that at least one Fraulein figure (probably from saber / fate) would duplicate with the Maxfactory figma.. which one do you think is better in quality lei...
    [版主回覆03/30/2008 23:51:00]Figma一定正過Fraulein!!講真,吾係睇在EVA份上,我都吾會買呢系列!!

    回覆刪除
  6.  since you're so sure, I'll simply skip this revoltech series & wait for the figma !!

    回覆刪除