2008年3月22日星期六

九龍灣玩具日Part 2-遊記+其他展品

一早十點約埋Wilson去食麥麥,跟手搭車入會場.去到排左兩個字到就入到去.第一時間去CM's度.但D價錢都吾算平,接近公價啦!!



Brave01+05 $2000(幾抵)  Brave 12 $1680. DX GGGG改訂版$3980

機甲創世紀Brave合金$2180(但不足十分鐘已品切 ) Brave 10 & 11 各$1080

戰國魔神$800. 好多人買獅人鳳及友情合体.我自己就訂左Brave03 GGGG HK ver.







其他欄位真係無セ驚喜價.記得既有兩隻新山囗各一舊水.日版MP星星叫$330.SIC 40 $290.所以最後都係空手而回.Wilson就正啦!!$250買到盒PG初版初號機!!(VSOP已幫你望過,場内一盒強殖裝甲都無.)




























其他展品:懷舊合金當然吾少得.







EX合金Getter真係點睇都咁正!!




用lego砌出來的.由其喜歡超時空要塞隻母艦!!







出宇宙魔龍果間香港廠既下一個target:戰國魔神.




抽獎頭奬有機甲創世紀電單車架!!




2 則留言:

  1. 我聽人講, 多嘢睇, 但係冇咩好買......
    [版主回覆03/23/2008 16:23:00]睇既野真係幾多.因價錢同街價差不多,所以無セ必要係場内買.

    回覆刪除
  2. aiy thanks very much for checking out the Guyver for me...  ,  I think I gonna get my guyver collection by luck then.
    Between, is $ #^) a fair price for Aptom?
    [版主回覆03/23/2008 16:24:00]個價ok啊!!

    回覆刪除