2008年3月19日星期三

日版 Transformers Classic 鋼鎖




因自己已有AT火棒,MP星星叫,加上對山囗有D,真係諗吾到籍囗再買果兩隻山囗.前日行過社團,見隻日版鋼鎖出左,百餘蚊都幾抵玩吓,咁就收養左呢隻恐龍仔啦!!



Packing




恐龍mode







外型和G1有點不同,收左身.活動能力幾好,尾部更可左右搖擺,令擺pose時有動感好多!!嘴部可作大幅度開合,而且關節幾實.但頭部就不能左右擺動了.另背部可裝上槍,但感覺有點格格不入,還是不裝,似番隻暴龍好D!!










變型過程不算複,但就和以前的版本有明顯不同.最大分別莫過於恐龍頭變成.










Robot mode







外型上和G1十分相似.上半身的活動能力尚可接受.頭部的透部件,令眼部有如發光般似的,由其喜歡心囗透出來的博派標誌.但部就真是一敗筆之處,掌的設計,令活動範圍大幅降低.







武器有槍,子彈可彈射出來.







由尾部演變而成的劍.







傳聞MP07就是出這位恐龍派的指揮官,十分期待呢!!




2 則留言:

  1. 有D想買齊classic....
    [版主回覆03/19/2008 12:54:00]百零蚊粗粗地玩吓幾好!!

    回覆刪除
  2. 你輯相影得靚我那輯好多, 你有冇買日版星星叫? 我有美版, 唔知買唔買埋日版好?
    [版主回覆03/23/2008 16:15:00]我無買星星叫啊!星星叫有MP版已得了!!

    回覆刪除