2010年2月15日星期一

虎年的大年初二

大年初二,輪到爺爺入黎拜年兼去酒樓食開年飯!!去到表妹屋企度拜年,阿女就即刻要玩姑姐隻Wii Fit Plus,玩左成個鐘先肯走!!




爺爺走左後,今日既拜年活動結束,跟住出發去尖沙咀整波鞋!!位於新港中心既Nike ID Studio ,係今個月頭先正式開業,我一個星期前已經book定時間,今日上去design對波鞋!!(一定要打電話booking,如果唔係就白行,因為好少機會接受walk-in.)




我自己一早就揀左對Nike Vandal Low,顔色就俾我果兩位大Designer揸主意,最後仲分別刻埋地個名上去對波鞋度添!!





整完波鞋就去逛逛海港城,有個朱古力藝術展睇,個個都淨係入去影完相走人,應該都乜生意.




跟住再去返新港中心




夜晩就去澳門茶餐廳食,仲俾阿女撞返一二年級教英文位老師添!!


 


2 則留言:

  1.  祝你身體健康, ,虎年買多D玩具
    有冇去睡記開倉?
    [版主回覆02/16/2010 17:21:00]虎年行大運!!
    年三十去左開倉,自己買左兩隻極魂!!

    回覆刪除
  2. NikeID好鬼貴呀,二月生日人去整有特別禮物tim呀
    [版主回覆02/16/2010 20:38:00]我揀果對七百幾,ok啦!!

    回覆刪除