2010年7月16日星期五

S.I.C. Vol.54 – 幪面超人 IXA


世界盃完結,再没籍口不update「玩物喪誌」,Hins兄都如此勤力,我亦要加把勁了.經過Kabuto系列的炒賣後,今回SIC Vol.54個價總算叫回復少少正常,入手不算太難.起初看官圖時一直只着眼於Dark Kiva,誰不知把玩過後,才發覺IXA至係今盒的主角,所以今篇先介紹IXA.


Box Art & Packing





IXA - 全名「Intercept X Attacker,在劇中曾被多人使用,而用得入形入格一定非紅音也莫屬.今次SIC同時包含Save ModeBurst Mode.在造型上修改的地方不算多,加大了兩邊肩甲,胸甲有金屬部件,令其聖騎士的外形更加華麗.





配件方面替換手只得三對,其中一隻更接合武器イクサナックル.至於腰間的六支笛子同樣不太穩陣,小心把玩.



活動能力方面,兩邊肩甲明顯影响雙手的可動範圍,而且接合位頗鬆.至於下身關節則大致和Kiva差不多.




必殺 - Broken Fang!!





換上頭件便可變成Burst Mode.



武器イクサカリバー可隨意轉換劍及鎗模式.






必殺 -IXA - 神之制裁」!!



未知笨大會不會出Rising Ixa??希望不會像SHF以限定推出吧!!



9 則留言:

  1. 真係唔知幪面超人依家有咁多角色,又係一件出不完玩具
    [版主回覆07/16/2010 17:21:00]淨係W左右唔同色已經有十幾個配搭!!

    回覆刪除
  2. 看來很實淨呢~
    [版主回覆07/16/2010 19:59:00]ok唔差架

    回覆刪除
  3. 我資金不足…此系列望梅興嘆! one more taking about it<可惜我資金不足…此系列望梅興嘆!>有空上我blog交流下
    [版主回覆07/16/2010 20:00:00]Hi,你好!!此系列買開好易中毒架!!

    回覆刪除
  4. 雖然 IXA 在整體上是比 DARK KIVA 還要好~
    可是我仍然喜歡 DARK KIVA 多一點~
    [版主回覆07/17/2010 12:27:00]其實Dark Kiva都唔差,係覺得太多位似Emperor Form.....

    回覆刪除
  5. 經過 SIC Kabuto 系列的一番炒賣後, 這套價格已回落到很合理的價錢,真好。 之前在MK見到 <$399 都有呀。
    [版主回覆07/17/2010 12:28:00]我而家仲等緊平D先,咁就可以買多套!!!

    回覆刪除
  6.  IXA 在整體上是比 DARK KIVA 質素要好
    你說得對. DARK KIVA同 Emperor Form基本上是一樣.....

    [版主回覆07/17/2010 19:56:00]所以我情願係IXA加Rising Ixa一齊發售好過......

    回覆刪除
  7. 上個星期深水埗 蒸粉 賣 350左右
    [版主回覆07/19/2010 09:09:00]應該仲有得跌吓

    回覆刪除
  8. [連 Hins 兄都如此勤力] ANGUS兄~唔好咁講,我呢排[迴光返照]啫 過一排我又唔知死去邊架喇 呢盒54曾有股衝動想買,但因爲SIC唔係我條Line,所以睇人相夠咗 比起IXA同魔皇,我更期待Stronger 皆旺四眼哥哥啲[著燈]就見得多,究竟SIC出嘅著燈會唔會更好效果咧?嘻嘻~期待期待
    [版主回覆07/21/2010 21:05:00]我都係打個比喩,請Hins兄息怒!!
    SIC系列我只買平成拉打,連之前好Hit既影月,我都好忍得手,所以黎緊隻強者我都應該唔入了.....
    上星期去皆旺四眼,諗住買個Dark Kiva頭,點知話要訂,因為四眼訂貨一向不太穩陣,所以最後我都係打退膛鼓.....

    回覆刪除
  9. 依家IXA+DARK KIVA呢盒價錢又升番
    [版主回覆07/31/2010 20:22:00]好多地方都賣返$398....

    回覆刪除