2010年9月29日星期三

FEWTURE EX合金 - GETTER 1 (Repaint Ver.)




一向買超合金玩物,我都抱着一個宗旨:如不能變型合體,通常都會考慮一大輪,或者等跌價才決定是否入貨.但上年度以Repaint Ver.重新推出的EX合金 - GETTER 1,没有變型合體,售價又高,但我仍亳不疑即時俾錢,而吸引我的原因,是來自它由佐藤拓大師重新打造的造型!!


Box Art &Packing












先介紹鷹戰機 - GETMACHINE EAGLE.近乎全合金制,十分重手.塗裝的質感亦十分令人滿意,另外還附有專用支架
 


















































機頭隠約可看見Getter 1的頭部.














































推進器可動,換上手件後可扮作合體.胸甲可拆開,内藏駕駛倉.











































輪到本體Getter 1 – 全高約23cm,相信是近代最高大的Getter合金玩物.全體由合金,ABSPVC打造而成,合金佔大部份,所以十分重手.塗裝同樣地出色,甚少出界.













背部的數字可換上阿拉伯及漢字,個人就比較喜歡漢字呢!!







面,胸及腹部裝甲可拆下,展現有如人形骨格的機械結構.另外爐蕊可取出,能源棒則以換件形式呈現.










活動能力方面,肩位的三重關節可令其前後擺動,横向未接近水平位,手肘膝部可屈曲至90,雖然和超合金魂比是有不足之處,但整體來説已很玩.唯一不滿的是腰間關節頗鬆,令其上身容易左歪右斜,其實這問題在初版時已存在,不明今次Repaint Ver.仍不去解決,真令人失望!!







配件方面,因其中一款手件是可動,所以只配備多一對造型手.不可缺少的裝備Getter Wing及武器三一雙斧亦一一包括在内.另外亦附有專用支架.





Getter Wing雖十分大塊,但因全膠製,所以頗輕身,不會為整體帶來太多負擔.










手腕的Spin Cutter換件形式呈現.




三一雙斧Double Tomahawk 全膠製,掌心有凹凸位可令其緊握.













自爆吧!!







Getter Beam!!




同系列雖然二三號已推出,但我只對一號機有興趣.至於盒真三一,雖然話就話十月推出,但真是給它一次又一次的改期,令熱情冷卻不少希望其完成品真的令人滿意吧!!




6 則留言:

  1. "腰間鬆郁的問題" 真的很嚴重嗎...?
    [版主回覆09/30/2010 09:13:00]未至於去到軟皮蛇,但以合金玩物黎講,真係鬆得有D接受唔到...

    回覆刪除
  2. 設定實在讚 , 係件 getter wint 差 d ( 個人意見 )
    [版主回覆09/30/2010 09:21:00]我都覺,一塊大膠没 detail 位,多返D刻紋會好好多

    回覆刪除
  3. 我果隻 軟皮蛇要用AA膠...
    [版主回覆09/30/2010 11:12:00]個腰間關節設計真係好有問題

    回覆刪除
  4. 現在這隻EX 合金 - GETTER 1什麼價?
    今個月的PS Move,PS3 DR2,SIC強人,SIC限定New電王同埋隻JoJo超像可動世界SandVer已用了不少彈藥...要多多忍手!
    [版主回覆09/30/2010 17:54:00]差不多兩差野架!!你個購貨list,我只中New電王,同埋觀望隻再販會場版SIC狂紅心乜野價!!

    回覆刪除
  5. 再販會場版SIC狂紅心?我也等緊...間間都話無得訂
    [版主回覆10/01/2010 08:34:00]希望現貨唔好炒貴咁多啦

    回覆刪除
  6. Angus兄,
    原來你喜歡的, 同我差唔多.
    有機會, 與 Johnson係188遇上你, 真係要同你吹下水先得.
     
    JK
    [版主回覆05/20/2011 15:23:00]頭先Lunch Time岩岩去完188,睇吓出左雪崩Exia未,結果失望而回...

    回覆刪除