2010年9月10日星期五

超合金魂GX-54 – 獸魔 黑獅子




前篇介紹完飛影,今篇輪到黑獅子.



作為男主角的專用機(初期;後期男主角轉用飛影),外形肥而無當,不算太過討好.上色算不俗,合金成份集中在關節及雙脚,拿上手亦頗重手.










活動能力方面,因為外形及遷就變型關係,手脚的可動範圍只屬一般.手關節鬆緊度適中,但股關節卻異常的緊,緊到需要手臂顯出青筋才可扭動,實在好擔心怕有機會扭斷呢…




配件方面,替換手有三對,武器則有:




腹部機關炮




鐳射劍







忍者刀







巨型機關炮,照準可收納,炮囗可轉動.







變型方法不算太複雜,主要是摺合四肢,再伸出頭部.反而飛影和黑獅子合體那部份比較困難,因位置及扣位真是剛剛好兼非常緊密,所以需要點耐性…(我搞了三四個字,才可將飛影的雙脚扣住獸魔的背部呢!!)





完成合體,獸魔出場.















































對比起機械人型態,獸魔的外形討好得多.口可開合,可動範圍比人型好,四肢的接地性亦很好.

















武器有頭部機關炮,尾部亦設有激光炮.







口部還可以咬着忍者刀作衝前斬撃.










今次總算解除我多年來對飛影的心結,但只是三分之一,還有鳳雷鷹及爆龍等着來呢!!




4 則留言:

  1. 又話佢係"黑"o既......
    [版主回覆09/10/2010 23:00:00]應該叫芒果獅子

    回覆刪除
  2. 呢期你興玩超合金魂喎
    [版主回覆09/11/2010 09:55:00]嘻嘻!!我仲有盒泰坦3未開呢

    回覆刪除
  3. 終於睇哂套野, 玩sudden dead...好在之後個兩隻合金魂似乎出得唔錯...
    [版主回覆09/13/2010 10:41:00]没辨法!!收視麻麻,搞到要腰斬....

    回覆刪除
  4. 隻黑獅子映得好型喎! 所有獅子變形機械人我都覺得好正。 尤其係金毛獅王。
    [版主回覆02/22/2011 20:44:00]Hi!!你好!!金毛獅王已經落左訂,等四月即取!!

    回覆刪除