2010年9月17日星期五

S.H.Figuarts – 幪面超人FAIZ




之前在動漫節見過實物後,已成九月份的目標之一,所以尋日一出即入即開壇影相.


Box Art & Packing










身形比例雖略肥(由其是大腿部份),但因為本身FAIZ的設定是頗有肌肉感, 所以在我而言今隻SHF比例是可接受的.整體上色亦不俗,但指頭竟漏油銀色就真是太過份了!!(搞到最後要自己重塗…)










一貫SHF系列的良好可動性.




配件方面算幾豐富,單是變身腰帶FAIZ DRIVER便有三款替換,但以BANDAI的技術,要做摺合電話和腰帶連動應該不難,現在要經常替腰帶換件反帶來少少不便,而且更不能重現在腰帶上輸入指令的動作!!!至於武器亦有分連晶片及沒晶片兩款,以避免像SIC般經常擔心何時跌失這重要部件,算是頗體貼玩家的設計呢!!




武器有SB-555P Faiz Phone




Phone Blaster










SB-555C Faiz Shot







SB-555H Faiz Edge







Exceed Charge




Crimson Smash!!




雖然未公佈,但估計加速型及AUTO VAJIN又是魂SHOP限定的目標之一.




7 則留言:

  1. 我嫌佢有點肥...
    15/16 中...
    [版主回覆09/18/2010 09:06:00]實物我覺得可接受,或者等跌吓價先入都未遲

    回覆刪除
  2. 睇唔出你會油指甲. .....唔油腳底
    [版主回覆09/18/2010 21:46:00]脚底唔係成日見,懶得油

    回覆刪除
  3. 本來我都這幾天幫佢影相.......不過都係搞好手指先
    [版主回覆09/19/2010 22:16:00]見TD網友同日本report油埋脚底,搞到我都想油埋一份

    回覆刪除
  4. 手指腳板油好了,希望今晚可開壇
    腳板對我來說算難油,太細,極易油出界
    [版主回覆09/20/2010 14:05:00]等你靚相

    回覆刪除
  5. 手指頭漏油咁失策﹖
    [版主回覆09/21/2010 11:08:00]做D唔做D,俾Bandai激死!!

    回覆刪除
  6. 黑暗邪神細胞分裂症2010年9月22日 下午9:06

    angus兄中秋節快樂!  我唔買faiz,等nasca
    [版主回覆09/22/2010 22:06:00]黒暗兄中秋節快樂!!
    今日行MK已見女婿大人見街了!!

    回覆刪除
  7. 黑暗邪神細胞分裂症2010年9月25日 上午11:32

    ANGUS兄,OOO你會入幾多隻?(只計公報左嘅FORM)我入基本,綠手,黃腳,全黃,全綠  另外,呢到新FORM睇
    [版主回覆09/25/2010 13:11:00]未知呢!!但基本形態我覺得出得麻麻,太瘦了.......

    回覆刪除