2010年10月21日星期四

健康檢查

尋日阿女去完旅行,學校今日唔洗返學,所以自己都請假一天,同佢去九龍城做健康檢查!!原來除左度高磅重外,仲要做埋心理測驗!!




P.S.呢份係Ava送俾阿女既生日禮物!!






6 則留言:

  1. Psycho? 我讀緊喎, 問我啦! 哈哈
    [版主回覆10/22/2010 09:10:00]個護士睇份巻兩眼就講個result出黎....

    回覆刪除
  2. 乜咁細個都會做健康檢查?我仲以為淨係for大人...小朋友做健康檢查貴唔貴?
    [版主回覆10/22/2010 09:13:00]呢個係政府健康院既健康檢查,唔洗錢,有本手册紀録呢!!你囡囡都應該有去做架!!

    回覆刪除
  3. 我估呢D小朋友心理測驗好簡單,check唔到D乜!(因真正心理評估需要至少面談、對答15分鐘才可作一個簡單結論.)
    呢個係政府健康院既健康檢查,唔洗錢,有本手册紀録?我囡囡都應該有去做架?等我問吓太太先!
    [版主回覆10/22/2010 11:14:00]家長果份有30條,小朋友果份接近100條問題.....

    回覆刪除
  4. 咁複雜﹖以前細個健康檢查真係好似度高磅重之嘛...
    [版主回覆10/22/2010 13:38:00]係呀!!份卷計分添架!!

    回覆刪除
  5. 好唔pro喎!
    [版主回覆10/22/2010 15:02:00]政府野,係咁上下啦!!

    回覆刪除
  6. 想當年我都有填,不過,小朋友的問卷好似唔俾大人睇架bor.
    [版主回覆10/22/2010 23:49:00]嘻嘻!!我係隔離偸睇!!

    回覆刪除