2010年10月26日星期二

超合金魂GX-55 - 忍者戰士飛影



雖然大張正己在忍者戰士飛影這輯動畫中只作畫了一話,但已給飛影迷留下深刻的印象.但當時製造玩具的技術,根本無法充份表現出大張獨特的機設,隨着早前魂spec推出大張版的機甲戰記威龍後,今次輪到超合金魂,不論是合金或飛影迷,都應該十分之期待!!


Box Art & Packing




































盒側









































今次這款飛影稱為「可動重視」,充滿流線及肌肉的身型,比上一作「變型重視」那四四方方來得更高大有型.全高約15cm,合金成份不多,上色非常細緻.要説買這盒超合金魂大半是為了它,亦不為過!!如果Bandai將其拆開單體發售,一定大賣!!








































活動能力方面,採用球型及三重關節,可動性十分強.關節鬆緊度適中,配合流線的身型,要做出「大張味」的有型姿勢,可謂毫無難度!!










































配件方面替換手有五對,武器同樣可組合多種玩法.



武器包括:腰間發射器,但今次和前作不同,不是活動式收藏於腿内,要換件才可.


劍及雙頭劍.








加上劍鞘可幻化成長劍.



今次劍鞘内藏柄,可直接變化成機.



弓箭型的機鎗,透過換件可完全呈現拉弓姿勢,分件後可變成鎗及盾.





和前作比多了一款武器 - 飛索.


不論可動及可玩性均超乎令人滿意的一件飛影玩物,下篇將介紹鳳雷鷹.



5 則留言:

  1. 原來係大張正己version, 好鬼型呀
    [版主回覆10/27/2010 00:21:00]下隻零影同樣係大張ver,到時可以對決一番!!

    回覆刪除
  2. 我冇玩開超合金魂,但最近見將出隻金毛獅王,好正 ,小朋友時已經好想買.好驚開多個 超合金魂 玩具深淵 ,三一萬能俠,大武士,六神合體....
    [版主回覆10/27/2010 12:55:00]除左金毛獅王,黎緊仲有宇宙大帝,呢兩隻真係唔買唔得!!

    回覆刪除
  3. 一連幾隻 SOC 都要買... 唉... 
    [版主回覆10/28/2010 09:45:00]仲有Super Robot超合金既攻勢都黎緊!!

    回覆刪除
  4. 呢件好出色,水準好高...
    [版主回覆10/28/2010 14:12:00]真係淨係買呢隻都抵

    回覆刪除
  5. 正過之那隻好多....超毒
    [版主回覆10/29/2010 20:44:00]所以好多地方都缺貨了

    回覆刪除