2011年6月19日星期日

Happy Fathers Day 2011

今朝一早約咗爺爺嫲嫲去飲茶,飲茶期間姑丈去左郎豪坊排M&M refill大行動,可能因為係最後一日,條人龍排到好長....於是我就帶埋阿女同表妹接更,姑丈返到酒樓放低BB後,竟然走去買多三樽黎,連埋Ava同嫲嫲在内,六個人一齊講口號去攞細樽,好搞笑!!











排咗個半鐘頭加上六個人講口號,收獲好豐富呢!!




飲完茶去爺爺嫲嫲屋企玩,之後表妹話要跟住表姐去街,結果姑姐姑丈帶BB表妹返屋企攤抖,我地一行四人就去玩囉!!




考完試食乜都得,阿女又再去幫襯太子呢間自助雪糕機店!!







再上去新世紀廣場個公園,兩表姐妹玩得好開心啊!!










玩完就返爺爺嫲嫲屋企,再約埋叔叔一齊去青衣城新開間東海食晩飯!!呢家東海既野食唔錯,而且服務好好,値得推介!!





4 則留言:

  1. 用個外賣飯盒裝M&M'S﹖又幾得意...

    [版主回覆06/20/2011 09:18:00]買四樽就有十樽既分量,抵哂!!

    回覆刪除
  2. 我父親節全日做賓賓
    [版主回覆06/21/2011 09:08:00]第一年既父親節就係咁過左

    回覆刪除
  3. Charmpedia‧手作雜貨2011年6月24日 上午10:22

    最衰完左啦,之前都唔知有得玩Tim~
    [版主回覆06/24/2011 11:07:00]話唔定好快有下次呢

    回覆刪除
  4. wow, 好多M&M呀
    [版主回覆06/26/2011 09:06:00]可惜只得花生味

    回覆刪除