2011年6月8日星期三

Super Robot 超合金 - 白騎士WEIβRITTER




既然之前已入了響介的古鐵,作為老婆艾克塞琳駕駛白騎士當然是走不掉.雖然這只是我第二盒Super Robot超合金,但已給我非常好的感覺!!Robot魂賣得越來越貴,加多幾十便有實淨合金的SR系列無疑是抵玩很.



Box Art & Packing










造型參照大張正己的設定,身型比Game來得纖瘦,亦比較似回一架女性專用機.全高約14cm.小腿,股關節及脚裸關節是合金製,含量比古鐵少.全身雖塗上光沢,但整體塗裝只屬一般,由其是藍色不少位置不到位.










古鐵的比例差不多.




小小gimmick,中間兩個推進器可動,背翼可張開及可前後擺動.







配件方面替換手有八種,軟膠天線及武器.




活動能力方面,除手肘,膝關節加入拉出式設計來増加屈曲度外,腰亦採用相同設計,令擺出平躺的高速飛行姿勢十分自然.加上三層肩甲可動,不阻其雙手的可動範圍.脚裸關節接地性亦十分高,整體可動表現比古鐵優勝.










武器包括 - 長身狙撃鎗オクスタンランチャ,關節保持力強,單手握着亦絶無問題.
















3連ビームキャノン以換件型式呈現.







鐳射劍プラズマカッタ.







當然要來一記「夫妻合撃・二人の愛の力!!」




要知電撃出的機戰OG角色雖然好靚,但一來價錢貴,二來可玩性比較低,所以頗期待Bandai能在SR系列中出多幾款角色如古鐵巨人,純・白騎士等就最好不過了!!




3 則留言:

  1. 最好出R-1, R-2, R-3仲要可以合體成SRX
    講起白騎士, 令我諗起 艾克塞琳問博士:呢部機體叫做完成啦?
    [版主回覆06/09/2011 09:16:00]之前魂展出過R-1,2,3既SR版,但如果要合體,可能要等超合金魂了....
    P.S.差D忘記下月仲有盒Ka版風之魔裝機

    回覆刪除
  2. 我反而對8月的Super Robot 超合金勇者王較有興趣!
    莫講Robot 魂越來越貴,其實 Super Robot 超合金系列也是一樣 越賣越貴!
     
    [版主回覆06/10/2011 11:55:00]勇者王我會諗諗先,因我想等它出係超合金魂度,到時就可以玩合體

    回覆刪除
  3. how much
    [版主回覆06/19/2011 21:10:00]大約三魚半

    回覆刪除