2011年6月17日星期五

S.H.Figuarts – 世紀王・影月 Shadow Moon




不論頭像,雀仔廠,SIC,Medicom 12吋,裝著等,幾乎毎次影月出新産品,都例必成為各拉打迷爭相購入的對像.今次輪到SHF,搶貨情況比之前的New電王更甚,瞬間炒到三字頭不特止,連帶兩盒再販BlackRX亦炒起,認真厲害!!原本自己亦想等到價格回落才入手的,誰知昨天入SIC 58及一輝時給我看見二字頭價,加上又看完AJ兄的正正report,結果便一口氣買三款玩物回家!!



Box Art & Packing










先説身形,欠缺了水桶腰,而且胸甲亦因遷就關節收細了,令原本一舉手一投足均霸氣十足的影月變得有如女人身形一樣.啞銀色的塗裝頗均衡,頭角,腰帶亦算仔細,但不知為何今次的水口位又大又顯眼!!另外複眼由原來的菱形改為圓點,造功有點求其,所以今次SHF影月整體自己覺得只屬一般.













配件方面替換手有六種,撒旦劍及子母劍Shadow Saber,劍身採用造明件.




活動能力方面,脚裸關節沿用New電王的設計,接地能力強.各關節位鬆緊度適中,唯獨一處例外便是肩膀位.肩甲的新接合設計看似是加強了雙手的可動範圍,但這個跤位卻異常地比其他同款的鬆,另外手肘位只能屈到90度,股間的拉出式設計已是SHF的指定動作,所以整體而言的可動性比較早前的New電王其實是遜色了.







正如AJ兄所言,撒旦劍竟然欠缺劍鞘,真過份!!













子母劍Shadow Saber是影月復活後所使用的武器.













Rider Kick!!




可能因為影月是各拉打迷的情意結之一,自己亦不其然對這盒SHF要求高了.無疑這次是令我有少少失望,但正所謂情意結蓋過一切,唯有嘆一口氣,又或是期待笨大Ver.2吧!!




6 則留言:

  1. 估唔到世紀王二號終於登場...
    不過真係好似瘦左dd喎... 但B社都好有誠意,見你幅Rider Kick時腳底都有雕刻,算係咁啦...
    之前有冇Black同RX﹖如果有可以來個兄弟對戰...
    [版主回覆06/17/2011 17:11:00]原本諗住買RX,點知炒起左,所以唔買住...至於隻Black真係要大喊一句 :「我不能接受!!」

    回覆刪除
  2. 實在太貴了... 所以我仍未買影月呀~~
    [版主回覆06/18/2011 09:59:00]始終是人氣作品,覺得二到尾呢個價會持續一段時間,所以都入左廢時煩

    回覆刪除
  3. 手肘位可以屈大d,超過90度,銀色手臂環是軟膠,可放心屈,不過,屈超90度後,那個手臂環 好可能會被[銀]花,或[銀]左條摺痕出來
    我隻影月就有點點啦
    呢隻影月d水口又真係幾多...
    [版主回覆06/18/2011 11:36:00]我就係怕有摺痕所以唔敢屈....

    回覆刪除
  4. SIC 版太得人驚, 呢個滿足唔少老餅既慾望, 你擺d pose 一流呀
    [版主回覆06/21/2011 09:11:00]多謝!! 相比之下我鍾意雀仔廠多D!!

    回覆刪除
  5. Angus兄,
    未有機會同Johnson係188遇上你, 其實想請教一樣嘢:
    點可以你用外閃之餘, 個背境係黑色的?
    係背境用黑布? 我試過用黑咭紙, 但唔WORK.
    我亦試過係Giga Hobby問, 但佢GET錯我的意思!!! (可能當時我又表達得唔好)
    JK
    [版主回覆06/22/2011 15:18:00]千萬唔好用請教,我影相其實麻麻,大家交流吓心得啦!!!
    我買果個柔燈箱有四塊布,我係用左黑布,用絨身果面可以減少反光,我都試過用咭效果不太好,打燈我只打斜左右兩面,大致係咁上下

    回覆刪除
  6. Thank you very much, Angus兄.
    明天Johnson同我會lunch時行下188,希望有機會遇上。
     
    JK
    [版主回覆06/22/2011 15:53:00]聽日如果唔大雨我都會去,想睇吓盒YF-29出未!!

    回覆刪除