2012年2月21日星期二

S.H.Figuarts – 幪面超人Kaixa


在平成系幪面超人中,自己都幾鍾意Kaixa,原因是草加雅人這個角色,自以為正義又帶點陰濕,性格比乾巧更為鮮明,最後慘死的下場更令人留下深刻印象!!





Box Art & Packing







今次
Kaixa沿用Faiz的素體,雖然身形及大腿略肥,但頭部適當地加大少許,令其違和感没Faiz嚴重,順眼得多!!整體上色不俗(指頭當然是自行上色),但複眼由紫色變成藍色則有點過份,莫非想學Accel咁遲些補發個新頭!!







配件方面有替換手七種,三款因應必殺技發動而設的造型變身器,而武器當然是一應倶全!!


所有武器均可配備上身.










活動能力方面,因沿用
Faiz的素體,可動性相當高!!關節緊,金屬脚,接地性良好,肩甲和膊頭連接,完全不用擔心雙手的可動範圍!!





武器包括 :
SB-913P Kaixa Phone,輸入『103便可以轉變成手槍.





SB-913C Kaixa Shot





SB-913X Kaixa Blaygun – Kaixa
專用武器.可分別轉換為槍及劍模式,注意Mission Memory部件頗細,把玩時小心遺失.













SB-913L Kaixa Pointer



Exceed Charge
…… Gold Smash!!



等埋笨大出
Delta,Psyga,Orga就齊人收手!!

2 則留言:

  1. 新入手ga?有冇平呀? ^^
    [版主回覆02/22/2012 17:18:51]早兩個月入既亞版,唔洗兩魚!!

    回覆刪除
  2. Kaixa嘅SHF比例總係......冇乜睇得慣(><)
    [版主回覆02/23/2012 10:13:26]我覺得已好過Faiz了

    回覆刪除