2012年2月24日星期五

魂Shop限定 - S.H.Figuarts 幪面超人Accel Booster


早兩星期行開現時點訂盒龍王丸時,無意中在一舖見這盒SHF Accel Booster, 特價賣三魚有找,仲要有幾盒你揀兼有埋運輸盒,真係搞到我俾錢時問問老細是否打錯價,老細一句話「賣平少少想走哂批貨」嘩!!仲唔速速俾錢走人!!





Box Art & Packing









幪面超人
Accel Booster -
幪面超人W Return - Accel外傳登場,由照井得到葛木葵的強化增幅器變身而成.全身變成,眼的部分覆蓋上黑鐵色的眼罩,裝甲配備噴射系統,能從各噴射氣流令自身在空中飛行,擁有比平時的AccelAccel Trial更高的攻擊力和速度.







今盒
SHF一個注目點是附送多一個新規的Accel,比原先那個細及更合比例,眼罩的孤度亦比較接近原設.







回説玩物本身,素體沿用
Accel改造而成.全身金屬及銀的塗裝相當搶眼,,,肩及脚跟的噴射裝置detail位十足.外形計比AccelAccel Trial更為有型!!











配件方面有十種替換手及武器
Engine Blade.



活動能力方面,沿用
Accel的素體,關節緊,可動性強,加上金屬脚,接地性良好.





武器
Engine Blade和之前那柄一樣可開合.









必殺 :
Booster Slasher!!







SHF
Accel Trial個價仍然高企,除非有開倉價,否則都應該放棄居多...只好寄望笨大出在S.I.C.上呢!!

2 則留言:

  1. 又比你無意中買到平野 真lucky,A哥最靚係呢個FORM,but shf出得個身型唔靚,我只能等sic
    [版主回覆02/25/2012 23:37:56]我都等緊^^

    回覆刪除
  2. ,週日愉快呀老友記,天氣仍寒冷,外出記得添衣....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下
    [版主回覆02/26/2012 23:07:36]Hello!!

    回覆刪除