2012年2月8日星期三

魂Shop限定 – S.I.C.幪面超人幽汽 Hijack Form


繼一年多前推出New電王後,終於等到S.I.C.電王系列新品:人氣歹角 - 幪面超人幽汽出場,之前隻S.H.Figuarts又係俾人炒到飛起,所以今次魂shop一公佈就即去訂,取貨後亦急不及待開盒分享!! 今次S.I.C.化的幽汽可靠換裝呈現兩種形態,今篇會先介紹Hijack Form『劫持模式』!!





Box Art & Packing











劇場版再見,幪面超人電王 Final Countdown」出場的歹角-幪面超人幽汽Hijack Form,由死郎變身而成.!幽汽的造形不少是參照牙王,所以不難發現其上身有不少共通點,雖然如此,但今次S.I.C.大部份件都是重新做過,誠意可加!!





S.I.C.
造型和原設定差不多,面形比較瘦,刻意加強機械左手的外形,而黒,紅及金的配色令幽汽死亡氣息中帶點「皇」的感覺.









活動能力方面
,沿用電王系列素體骨架,關節頗實.頭尾的,頸圍,兩旁腰裙為軟膠製,方便活動!!肩甲令兩手只能舉到水平位,但仍足擺出各種pose.



配件有替換手四種及
幽汽Hijack Form兩種專用武器.



專用武器之一
: 死郎之.軟膠製,手柄位有彫刻,造工非常精細.四種大小陀螺可固定在機械左手,方便pose.









得意
技能為引爆發射陀螺!!




另一
專用武器 : 集劍與斧於一身的組合武器サヴェジガッシャ.玩物已固定組合,把玩時安心得多.











下篇將介紹絶對邪惡的形態
- 幽汽Skull Form模式.

2 則留言:

  1. 可惜係面相太過瘦,唔係我都會訂,反而另一個型態好似好看得多,等你介紹. 早幾天頑仔開倉,我好得閒咁去看看,買了幾平的sic新電,老實講,真係麻麻,好彩當時冇貴價入手. 千值練eva01你幾時寫report,你的評這樣,我反而好想睇
    [AJ皇回覆02/09/2012 00:30:56]haha,robot魂的我冇呀,千值練eva01外型都ok((但我覺得revo新果批eva身型好靚))身上透明綠真係幾得,但我覺得隻紫色麻麻地,可動就唔知lu,等你介紹la
    [版主回覆02/08/2012 20:33:46]Skull Form真係正好多!!!至於盒千値練初号機,真係要排下隊,先簡單評一句:有Robot魂唔洗入呢隻!!

    回覆刪除
  2. 好靚(><) 同SHF隻限定相比,簡直就係天與地。無奈少收SIC,睇Angus兄啲靚相就好(哈哈哈)
    [版主回覆02/09/2012 14:46:27]Skull Form才是幽汽的精髓,好快update架啦!

    回覆刪除