2012年2月10日星期五

魂Shop限定 – S.I.C.幪面超人幽汽 Skull Form


S.I.C.出親歹角總令人愛不,今次幽汽只需簡單的換裝,便展現出兩種截然不同的感覺!!上篇介紹完「邪・皇」的Hijack Form,今篇輪到「兇・亡」的Skull Form!!





換裝的配件包括
:,肩甲,頸圍及左手.而替換手則有四種.





劇場版再見,幪面超人電王 Final Countdown」出場的歹角 - 幪面超人幽汽Skull Form模式,由異魔神髏強行佔用良太郎變身而成.





複眼
,額頭及肩甲的彫刻,S.I.C.造型比原版更邪惡.而黒,銀的配色幽汽更為陰沉.







活動能力方面
,沿用電王系列素體骨架,關節頗實.頭尾的,頸圍,兩旁腰裙為軟膠製,方便活動!!肩甲令兩手只能舉到水平位,另外換上普通的左手玩上來感覺比機械手良好.





幽汽
Skull Form專用武器,異魔神本身使用的專屬大刀.









必殺技為把鬼火纏繞住刀
,再叩撃著地的衝撃波 Terminate Flash!!







在戲中經常和
New電王對決,佔戲亦比Hijack Form.



電王四大惡人集結
!!



今次盒幽汽我自己就非常滿意
,黎緊兩隻W限定:CJ Gold XtremeT2 Joker,只是換色及加Effect Parts, 誠意麻麻.至於下隻S.I.C.就更過份,Gills無得轉裝為Gills Exceed,重出Another Agito仲要無左架車,笨大你想點呀!!(不過我都訂哂)

4 則留言:

  1. 外型好得,但好似冇乜舊化效果?
    [AJ皇回覆02/14/2012 10:10:59]幽汽 Skull Form在劇中殘殘舊舊,我還以為sic化後會保留這設定,但已現在的外型,加埋把大刀,都夠晒型lu
    [版主回覆02/13/2012 19:05:48]其實整個SIC電王系列都好少舊化效果.....

    回覆刪除
  2. 我買左都未得閒影
    [艾爾力克回覆02/19/2012 01:20:03]hijack form^^
    因為有條鞭
    [版主回覆02/16/2012 23:18:19]鍾意邊個form多D^^

    回覆刪除
  3. 電王四大惡人集結!!!
    我鍾意呢張!!!!!
    成班奸嘅企埋一齊真係超有氣勢(因為忠的周時都見==)!!!!!
    [版主回覆02/23/2012 10:14:39]所以SIC出歹角我例必捧場

    回覆刪除
  4. 型到吖~~! 真係好鐘意SIC既造型~~ 我鐘意四大惡人果幅~~^^
    [版主回覆03/05/2012 12:55:16]等埋出G電王再影一張^^

    回覆刪除