2012年5月4日星期五

R/D REAL DEFORM – 幪面超人OOO (TATOBA COMBO)


還記得MegaHouseDeforide系列嗎?合共出了四款Q版幪面超人後便無影無踪...現在輪到眼鏡廠Banpresto的景品推出新Q版幪面超人系列:R/D REAL DEFORM,在展覽中先行發售的電王,WOOO已炒上天價,三隻加埋過千,真係誇張!!等到正式發行日,合理價即入第一彈:幪面超人OOO (TATOBA COMBO)





Box Art & Packing







回説玩物
,全高約10cm.上色不俗,胸囗三大組合:Taka (), Tora (), Batta (草蜢)和變身腰帶的刻功十分細緻,複眼的表現亦非常靚.











配件有替換手四種
(Medajalibur).



活動能力方面,大部份採用球形關節,,,腰擺動幅度大,肩甲軟膠製,絶不阻其雙手
可動性,手肘可屈過90.股間球形關節和SHF一樣可拉下,加強提高雙脚的幅度外,更可張開腿至180,而脚掌的接地性亦表現得好好.







全身合共
30Action Point,可動性絶不比S.H.Figuarts遜色!











武器
Medajalibur 軟膠製,塗裝及造功亦絶不馬虎.









難得和
SHFUNKH異常合拍.





在之前展覽的試作品圖中製作了多款
幪面超人,自己已暗叫不妙!把玩過後更深深入坑!!得知另外兩款是一番獎景品,不知幾時開始有得抽呢!!(Hins,幾時出你既R/D report!!)

3 則留言:

  1. Q 得來都ok有型!
    Good!
    [版主回覆05/05/2012 21:20:37]關節仲好好扭,好玩!!

    回覆刪除
  2. 哈哈哈哈哈~ANGUS兄,我都有睇你報告,只係有時冇留言
    睇到你提我命,嚇鬼死我呀!好似無端端有人同我講嘢咁(哈哈哈)

    嗚嗚嗚~我都好想出報告呀,無奈我最近轉咗新的工作環境,時間勁唔夠用呀(><)
    加上手上影咗套[魂限定頭像腰帶+WCF配搭]都未有空寫文字UP,唉~~~~~
    [版主回覆05/06/2012 23:04:02]鬼叫你死拖呀!!梗係要提下你的名俾D壓力你啦!!(工作要緊,比心機做!!)

    回覆刪除
  3. 隻電王同w-cj要抽?
    [AJ皇回覆05/08/2012 09:59:38]…o…咁要放棄
    [版主回覆05/07/2012 12:33:03]頭呢隻就用景品收你入坑,跟住之後果D都會以一番奬形式才可入手,所以身價隨時貴過玩shf

    回覆刪除