2012年7月30日星期一

動漫節2012 遊記


今年除約左Wilson之外,仲連同阿豪,Jackey,Johnson一行五人星期六遊動漫節,好不熱鬧.12點幾先入場,而自己因為要返工所以遲少少一點幾至入場.





之前五篇
BLOG已介紹各大玩具生産商展品,今篇講埋其他花絮!!行完野睇既Bandai,對面孩之寶好多人圍showgirl影相,完全無視今次孩之寶既重頭作:復刻版六面獸!!咁就梗係啦!!廿年前既六面獸都唔知復刻左幾多次,今次加少少電鍍兼收人千二個大洋,個價進取都咁唔知有幾多人買呢??你話如果Bandai用千多元復刻以前既超合金如十五機合体,光速戰神等等的話,我就真係飛撲去買!!











再到
Square Enix Booth見紅色Cyborg Ninja限定品,可惜sold out...





跟住
Jackey,Johnson走先(地一早入場睇Hottoys),我地三人行繼續周圍行睇電撃同Hottoys,仲影左少少cosplay相添!!





















今年動漫節少左好多賣玩具既零售商
Booth(唔計各大玩具生産商),眼見得一間權X及賊船,所以個價同街價差不過!!以前鴻興,精品,東京駅都有擺賣,今年哂執唔到平野...

















最後,好耐
見過動漫節有返港漫各漫畫家既手稿展,今年有這個展場真令我眼前一亮,希望來年再有多些展出,到時一定再來支持!!至於今年採取禁售限定品,報導話人流少左,又唔多覺喎!!單看Hottoys條預定人龍成十幾個隊餅就知啦!!我地四點幾走人時仲見要分流入場添!!







2 則留言:

  1. 橫刀加鐵縱橫,正!
    KOF 出自誰的手筆?
    㸃解我見唔到!
    [版主回覆08/01/2012 09:16:20]當日老馮都有在場
    [五金回覆08/01/2012 00:33:07]原來仲有張三少, 好得!!
    馮志明都係畫海報好D, 佢本四大名捕好爛!!
    [版主回覆07/31/2012 21:22:28]記得係蔡景東

    回覆刪除
  2. 知珠女,好正~謝謝分享
    [版主回覆08/01/2012 09:50:37]可惜見唔到IRON WOMAN...

    回覆刪除