2012年9月19日星期三

CBC 聖鬥士星矢系列 - 女神雅典娜(城戸沙織)


係未正式介紹此玩物前,請容許我用少許文字分享我的黒仔入手過程.七月尾在動漫節入手此玩物,話哂係女神雅典娜聖衣首次實物化,所以滿心期待,誰知卻連中3 Hits SadCombo.




第一招普通技:背翼爆開,此小問題自己可用A膠搞掂,擋格後不扣能源.




第二招必殺技:女神頭髮一條劃花,都算,大不了長戴著頭盔,擋格後扣少許能源.


第三招超必殺技:一心諗住長戴著頭盔,誰不知頭盔才是最後殺著.看看頭冠的菱形位置,成個拗左,今次真係任你有幾大本事都無得救,女神亦憑此招完全
KO!!




俾女神perfect完勝心灰之際,TDpost問有否換貨服務,結果有好心巴打給我Kidslogicemail,膽粗粗試試連相send了個email問問,Kidslogic好快便回覆八月中返貨後安排換貨.於是某日上午便直Kidslogic位於葵芳個貨倉,當我開盒給他們看我的sad貨時,連他們都目瞪口呆,亦好快給我換過盒靚靚女,服務仲好好添!!結果這份原本一個月前可分享的report,被拖到現在才可見街...




Box Art & Packing
(留意盒右上角包裝剛好遮著頭冠位置,checkcheck唔到)







由東映正式受權,首次被實物化的雅典娜聖衣,還原度相當高.各處花紋細緻,電鍍亦上得好好.面相有
80%相似度,眼部及嘴唇上色不俗,左右手需自己裝配,但權杖及盾不可分離.












連裙底下雙脚的
聖衣亦造得精細,絶不因為看不見而造功馬虎.


配件有頭盔,配戴頭盔時的頭髮換件及地台.



一如過往
CBC 聖鬥士系列,地台可著燈.









配戴上頭盔又有一番英姿.注意因頭髮造型及背翼關係,頭盔會偏斜向左邊,可嘗試放少許紙碎入内墊一墊,便能令頭盔平衡返.







盒内還包含了一張極樂世界的背景紙,供大家拍照之用.











估不到第一次玩
CBC 聖鬥士星矢系列便有如此Sad貨經歴,雖然售後服務佳最後可以換貨,QC已令我對此玩物系列卻歩,之前未開盒前還對將推出的教皇感興趣,現在真的要三思三思!!

8 則留言:

  1. 正! 心動了!
    [版主回覆09/21/2012 09:46:09]要小心check啊!!

    回覆刪除
  2. 正。又Q!
    北斗十二刊出了。來
    [版主回覆09/21/2012 09:46:18]ok

    回覆刪除
  3. 死,我覺得好古怪!
    [版主回覆09/21/2012 09:47:14]所以我話個樣得80%似

    回覆刪除
  4. 好似好正
    [版主回覆09/21/2012 09:47:58]唔計qc差,真係唔錯!!

    回覆刪除
  5. 好彩換得返
    [版主回覆09/23/2012 23:17:25]Kidslogic售後服務真係抵讚

    回覆刪除
  6. CBC真係抵讚!
    我都由黃金聖衣開始儲呢個系列!

    JK
    [版主回覆09/26/2012 19:16:54]不過經過今次下次真係要check清楚D

    回覆刪除
  7. 唔錯喎~~~
    中秋節快樂~~
    [版主回覆09/30/2012 15:33:50]中秋節快樂

    回覆刪除
  8. 唔知幾時神話先出佢呢~~
    [版主回覆10/09/2012 09:33:42]由玩神話開始已經等佢出,希望笨大手下留情,唔好出係魂SHOP度啦!!

    回覆刪除