2012年10月29日星期一

S.H.Figuarts - 非公認戰隊・秋葉原連者・秋葉黃


在三位非公認戰隊成員中,各自都有不同的吸引力,赤木係搞笑熱血派,青柳一幅儍大姐般,而萌黄則明顯賣「萌」.而今篇玩物便介紹埋非公認戰隊最後一位成員:秋葉原連者・秋葉黄.






由萌黄夢利亞(本名山田優子)變身而成的秋葉黄,本身是一個cosplayer及同人誌畫家,幾乎毎一集都以不同cosplay造型出場.對超級戰隊系列亦有一定認識,所以和赤木有共同話題,但因不太好戰,所以是三人中戰力最低的一位.




Box Art & Packing








胸採用透明件,可清楚看見内部的機械部件(身材比秋葉藍豐滿少少).塗裝除有少少不到位外其餘均滿意,而非公認LOGO及字樣印塗十分仔細.身形沿用秋葉藍比例纖瘦,很有女性的體態!!












配件有替換手九種,三條頸巾及武器MMZ-01萌萌射手.



因短裙軟膠製,所以無需擔心其可動性.但因脚掌收細的關係加上不是金屬脚,接地性比較其他SHF差少少.



幾乎毎一集的唱名都因太長而被赤木打斷,印象中只得兩次是成功説完.另外第五集出場的黄戰士媽媽亦為此劇帶來深刻的印象呢!!


















MMZ-01萌萌射手是三名秋葉原連者的變身器兼武器.平時是「小葵」外形的通訊器,變身按下背部手柄的扳機變成槍型戰鬥!!








黎緊有時間應該會先出一篇三人合攝的純影集blog,之後11月尾等痛車到手就來個人車合一介紹吧!!

2 則留言:

  1. 呢套我都好鍾意,唔知香港電視有冇得做呢﹖會唔會改過d對白呢﹖
    秋葉黃其中一集有媽媽同場出現呢...
    [老祺回覆10/30/2012 21:50:29]同意同意....
    [版主回覆10/30/2012 09:14:58]那集很感人呢

    回覆刪除
  2. 三人合攝的純影集blog?
    Angus兄,我等着了
    [版主回覆10/31/2012 14:46:23]再販唔會加野.你可看看我之前的BLOG介紹(如果入埋架車就更正)
    [影軒,之翔回覆10/31/2012 14:23:53]無............笨大出再販貨?有沒加D咩?
    [版主回覆10/31/2012 12:54:06]兩隻其實都唔算太大突出你有無W CYCLONE JOKER??黎緊11月10日有再販貨出
    [影軒,之翔回覆10/31/2012 12:42:24]Angus兄,買Fourze Elek States好,定是買W Xtreme 好?
    [版主回覆10/30/2012 19:43:40]應該下星期出

    回覆刪除