2012年12月6日星期四

HGUC – RX-160S Byarlant Custom


停左一個星期BLOG,因為要趕工完成此玩物.再一次因為Gundam UC而買模型砌,機體便是在第四集一騎當千的Byarlant Custom 拜亞蘭特裝型.這台原是Z時代的機體,來到UC單單改裝少少,出場幾分鐘已令人印象深刻.而笨大亦知其受歡迎,所以先在Robot魂以魂限形式推出撈一筆,之後便輪到今次要介紹的HGUC版了.






Box Art & 説明書







比例1/144,全高約16cm,組件的分色做得好好,所以在製作上亦以素体為主,只上了橙黄及紅色,最後滲線再上少許水貼(另購)便完成.






看過日網和Robot魂比較,發覺兩者相差不大,除有少許位置偸膠外,其完成度相當高,難怪此模型的評價甚佳!!




















看看Robot和及HGUC的比較,原設定中Unicorn Gundam是高少許的,但因Byarlant Custom身形横向發展,所以令其看似大過Unicorn Gundam.





活動能力方面,連接身體及肩甲的關節只能作有限度的擺動,所以機械手的可動性便主要靠連接肩甲及推行器的三重關節.這主關節令整隻手可達360度自由擺動,手肘可屈到90,而且其獨特設計可完全重現手爪及機鎗分離使用的可能性.至於下身方面腰間可回轉,股間及膝可屈到90,脚掌同樣備獨立關節,令整台Byarlant Custom的接地性非常強.另外背後四個大型推進器均可動,而且更能展開外露噴射器.















在劇中完全以壓倒性姿態將一衆MS撃落.




















附上兩枚激光劍裝配在手腕的鎗咀上.












估計笨大未必會在MG上再出Byarlant Custom,所以其完成度真得相當高,絶對値得推介給喜歡UC的朋友!!(説穿了其實是Robot魂限定炒得太貴,才買模型回來頂癮!!)

4 則留言:

  1. 買模型E+都不平呢,之前買OO R都同Robot魂差不多
    [版主回覆12/07/2012 09:29:58]所以我都係揀黎買

    回覆刪除
  2. Gundam UC 內真係好多好多正機,我都已target住幾部機想買來切,hg & mg 都有份,不過套劇我只睇過第一集,所以未知Byarlant Custom有乜表現,其實我連unicom & 新安洲都唔知佢地點打….
    [版主回覆12/07/2012 10:16:46]咁你真係要快D睇!!睇完包你中多幾部機毒!!

    回覆刪除
  3. Good Report & 呢隻HG 又幾型喎!

    JK
    [版主回覆12/07/2012 12:00:06]下隻介紹到你既至愛 - FREEDOM

    回覆刪除
  4. 我都想入
    但太多模型債未清
    [版主回覆12/10/2012 09:25:20]呢盒真係入得過

    回覆刪除