2012年12月28日星期五

Tamashii Nation 2012 限定 - Metal Build Freedom Gundam (Prism Coating Ver.)

自問對「Gundam Seed」系列喜好度普普通通,某情度上係因為主角大魔王威能過大(邊睇邊鬧),完全失去Gundam戰場上的真實感.但好奇怪打機時(不論VS,G Gen或機戰等)我又好鍾意用Seed機體,由其是自由高達Freedom Gundam(真矛盾).而有鑑於上一盒Metal Build七劍一致好評(已成怨念物),所以當出第二彈Freedom Gundam都諗過入唔入好,剛好通販推出不久Tamashii Nation便再以特別色推出限定品,而看過實物確實比通販吸引,所以此Metal Build算是我第一次接觸Gundam Seed系列的玩物呢.






Box Art & Packing





全高約20cm,比例大約1/100,合金集中在上身,背包推進器,雙脚及各關節上,成份頗重手.而可能因限定品關係,QC及塗裝均比通販非常出衆.而今次限定賣點便是全身上下及武器均塗上一層稱為Prism Coating的光油,這層光油亦令主體顔色和通販比較有不少出入.原先主體的灰白色變得帶點珍珠白,上身的黒鐵色變得如電鍍色般,背翼的金屬藍在光油下亦更鮮艷奪目,雖然不少人形容其Prism Coating「油淋淋」,但實物出來的效果真係好靚!!

























但有一點要留意,Prism Coating非常容易沾手指紋(我也是事後看相才知中伏),如不想事後幫它由頭抹到落脚,可能要帶返對手套了...




配件有替換手10,地台,武器有槍,盾及兩枚光劍.





活動能力方面,頭二重關節,昂高角度適中.腰間前後左右擺動幅度同樣適中.肩甲的掲開式設計,加上擺前幅度及手肘二重屈曲度大,加強雙手可動的靈活性,兩手握鎗動作自然.至於雙脚方面,裙甲可動及膝屈曲度大,蹲下動作没難度,接地性亦非常好,而因全身關節金屬製,無論實淨度及保持力均屬一等.













小小gimmick:背部推進器可拉出給地台插入,另外小腿位有隱藏推進器.






至於Freedom Gundam最大特色:背部雙翼.可動性強,五羽翼可獨立自由調較角度,無論收納及展開形態均十分靈活.





武裝方面MA-M20光束,設有手柄可兩手握鎗,同時可收納於背後裙甲.盾牌亦同時備有手握或裝配於手肘上.







MMI-M15電磁砲分三段折叠式收納於左右腰間,展開後亦設有手柄.另外亦收納MA-MO1光束劍二把.可獨立及連接使用.




M100等離子收束光束砲,平時收納在機翼,無論羽翼收納及展開形態均可使用.


ZGMF-X10A Freedom Gundam 自由高達 - 由於以核能驅動源,供應接近無限,加上主角基拉威能下,成為一騎當千的機體.直至到Seed Destiny ,才被路人飛鳥以Impulse Gundam擊毀.







































第一次玩Metal Build,整體的評價真的不俗,期待七劍快快再販吧!!


P.S.本篇應該是我2012年最後一篇blog,當各位看到此篇時我應該已在旅途上,在此提早祝各blogHappy New Year!!下星期新一年來臨後再為大家分享旅遊點滴及出玩物report!!

8 則留言:

  1. 玩得開心D啦
    [版主回覆01/07/2013 10:27:28]多謝多謝

    回覆刪除
  2. 我也祝你新年快樂,而這mb freedom可動真係好得,不過面相好唔靚,另外來到mb咁高級數的gundam玩具,把槍插腰支樁居然不能收納,hg模型都得la,呢方面真馬虎.......,睇完同好介紹後 最後唔入,但我訂了mb exia,希望唔好求其出
    [版主回覆01/07/2013 10:29:12]所以無論普版及限定都炒唔起....我反而無訂EXIA,想wait Tran Arm版

    回覆刪除
  3. 你呢揖相d動作好毒下 .另外祝你旅途愉快
    [版主回覆01/07/2013 10:29:35]多謝多謝

    回覆刪除
  4. Angus兄,祝你旅行愉快
    [版主回覆01/07/2013 10:29:55]多謝多謝

    回覆刪除
  5. 祝Angus兄Happy New Year
    [版主回覆01/07/2013 10:30:10]多謝多謝

    回覆刪除
  6. Happy new year!
    2013祝心想事成,入多d正玩具!
    [版主回覆01/07/2013 10:31:08]多謝多謝!!入多D玩具會俾人哦架XD

    回覆刪除
  7. 自由控的我,覺得呢隻限定版FREEDOM,真係靚到無朋友!
    Thanks, Agnes.
    [版主回覆01/11/2013 12:04:23]Freedom我只係初哥m邊及JK你有齊咁多收藏

    回覆刪除
  8. Angus兄!我會寫FREEDOM,可唔可以给我參考?
    [影軒,之翔回覆01/11/2013 22:20:45]不是Robot魂,是一盒RG模型
    [版主回覆01/11/2013 22:13:56]Robot魂??參考sure ok
    [影軒,之翔回覆01/11/2013 22:10:16]入是入左,不過不是E個系列
    [版主回覆01/11/2013 21:56:35]你都買左呢隻??

    回覆刪除