2013年3月17日星期日

C3日本動玩博覽2013 遊記


除左毎年暑假動漫節,毎年三月另一動漫迷盛事:C3日本動玩博覽正式係315-17開幕.我地約好三五知己,Jackey,Wilson同阿豪一齊請假下午入場.





場内有不少野睇架!









好似呢間Strict-G,有好多衫袋,可惜大部份都係display,如果唔係都想買個自護proter!!









除左之前介紹既GundamTamashii Nation篇外,Bandai仲有其他雜野,好似個iphone底褲好快就俾人扭哂啦!!















今次夾公仔就唔多吸引啦!!






千値練架肥版Getter又真係唔差架!!


















Square EnixPaly Arts,一如估計盒雷電俾人瞬殺,至於BatmanBane質數都幾高!!




1:1一條輝同福卡頭盔!!










行經一boothMonster Hunter大量精品,Jackey呢度大出血,入左隻海龍,仲帶挈我有兩次抽獎添!!






第一日比較少Show的表演,大部份集中在星期六日進行.唔覺唔覺今次已經係第四屆,而除左有野睇外,亦已成為我地一衆好友聚聚吹水既好節目了.





5 則留言:

  1. WA!!!!!!BLACK GETTER! 希望正式出貨唔好比條咁ge巾我地

    回覆刪除
  2. 我沒去到,我都是等下次LA

    回覆刪除
  3. 我真係希望SR合金可以超越佢....三一萬能俠. 不要輸!! BANDAI!!!
    另外6吋蝙蝠俠得唔得? 4月賣啦....兩隻東東我超想入.
    [魔王回覆03/25/2013 09:26:12]但我講緊MEDICOM出的兩隻6吋, 我實入.
    [版主回覆03/24/2013 21:28:50]隻Batman我覺得個胸大左少少,另外個嘴奸笑唔多襯,Bane就更加,唔多得添!!!

    回覆刪除
  4. 雷電..我3點入場都無晒啦
    [版主回覆03/25/2013 10:33:53]我地兩點半前入場,睇住現時點班炒家狂掃

    回覆刪除
  5. C3真係啱我哋睇,下次再約去!;-)

    JK
    [版主回覆04/16/2013 17:36:21]梗係要

    回覆刪除